gastronomia

Sfinks chce rosnąć znacznie powyżej inflacji i rozwijać nowe koncepty

2023-10-07

Strategia Grupy Sfinks Polska na lata 2024-2029 zakłada zakończenie procesu restrukturyzacji w spółce oraz dalszy rozwój sieci. Wśród priorytetów na ten okres znajduje się spłata dotychczasowych zobowiązań, jak również systematyczna poprawa rentowności grupy. Sfinks zamierza podwoić liczbę restauracji pod własnymi markami przy utrzymaniu wzrostu sprzedaży na porównywalnej sieci znacznie powyżej inflacji. Rozwój ma być realizowany m.in. poprzez koncepty wymagające niższej inwestycji oparte o markę parasolową SPHINX, np. SPHINX Sport Bar czy The Burgers by SPHINX. Ważnym kierunkiem rozwoju ma być również budowanie sprzedaży poza gastronomią w ramach oferty dań gotowych i licencjonowania hoteli.

Restauracje Sphinx 

fot. materiał prasowy

- Wykonana w ostatnich latach praca stanowi solidny fundament, na którym możemy oprzeć dalszy rozwój grupy. Istniejąca sieć restauracji, silne marki i wypracowany model franczyzowy stanowią nasze istotne przewagi na rynku. To jednak nie jedyne nasze atuty. Program lojalnościowy Aperitif, dania gotowe, które z coraz większym sukcesem od dwóch lat rozwijamy i sprzedajemy do największych sieci sklepów w Polsce, a także - co niezwykle ważne z perspektywy zarządzania siecią gastronomiczną - rozwiązania IT, w które inwestowaliśmy przez ostatnie lata, to narzędzia do wypracowywania dalszych wzrostów. Pokazują też, że solidna, konsekwentna praca procentuje. Nas interesuje systematyczne pokazywanie dobrych wyników w dłuższym okresie. Nadrzędnym celem naszych wszystkich działań jest stworzenie silnych fundamentów do wieloletniego rozwoju grupy Sfinks Polska. To ma tworzyć wzrost wartości spółki dla akcjonariuszy w długim terminie. W przyszłości, po odbudowaniu kapitałów...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail