gastronomia

Restauracja Lizawka z Poznania: nasz lokal jest odskocznią od codzienności

2024-01-11

Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich Klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z Klientów Selgros HoReCa jest restauracja Lizawka z Poznania, która podbija podniebienia Gości już od 50 lat. O wyjątkowości dań z dziczyzny, współczesnych problemach w branży gastronomicznej oraz pomyśle na lokal otoczony zielenią rozmawiamy z Arturem Piotrowskim, właścicielem restauracji Lizawka.

IMG 5658 Selgros Lizawka 72 dpi

fot. materiał prasowy

 

Skąd pomysł na nazwę restauracji?

Lizawka to słup soli, który znajduje się koło paśnika. Dzięki niemu zwierzyna może uzupełnić niedobory mikroelementów. Nazwa restauracji powstała w 1973 roku i była zainspirowana właśnie tym urządzeniem. Co ciekawe, nie zmieniliśmy jej przez 50 lat, a w 2019 roku postanowiliśmy ją zastrzec.

Co wyróżnia Państwa restaurację na tle konkurencji?

Nasza restauracja to szczególny punkt na mapie Wielkopolski, a nawet całego kraju. Wyróżniamy się przede wszystkim menu – w 80% dań z naszej karty główną rolę odgrywa dziczyzna. Mamy ogromne doświadczenie w serwowaniu potraw oraz wyrobów z tego najzdrowszego mięsa, co pozwala nam spełnić wymagania nawet najbardziej wymagających Gości. Uważamy jednak, że konkurencja między restauracjami nie istnieje – każdy lokal oferuje inne, wyjątkowe dania.

Jak to się wszystko zaczęło?

Nasza przygoda z prowadzeniem Lizawki zaczęła się dość spontanicznie – zebraliśmy się z różnych miejsc i wpadliśmy na szalony pomysł stworzenia restauracji. Zaczęliśmy szybko działać i sukcesywnie wchodziliśmy na kolejne etapy. Krok po kroku budowaliśmy zespół i zdobywaliśmy zaufanie Gości, pokazując im potencjał kuchni myśliwskiej. Dziś cieszymy się...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail