„AI – Autentyczna nteligencja” – nowa kampania Österreich Werbung

ChatSkiPT z Österreich Werbung: prawdziwi instruktorzy narciarstwa zastępują sztuczną inteligencję. Ponieważ sztuczna inteligencja (AI – Artificial Intelligence) podbija coraz więcej dziedzin naszego życia, Österreich Werbung (w Polsce Narodowe Biuro Promocji Austrii) wprowadza na rynek pierwszą austriacką „AI – Autentyczną inteligencję”.

rt 2024 02 182233 279804

Na ChatSkiPT autentyczni instruktorzy narciarstwa na żywo odpowiadali na pytania dotyczące zimowego urlopu w Austrii. Dzięki swojemu typowo austriackiemu humorowi i dogłębnej wiedzy specjalistycznej oddają szczególną atmosferę zimowej Austrii. Choć sztuczną inteligencję często wykorzystuje się także do planowania urlopu, a narzędzia takie jak ChatGPT mogą dostarczyć cennych wskazówek i informacji, to jednak AI nie dysponuje (jeszcze?) austriackim poczuciem humoru. Ciągle istnieje również ryzyko nieprawidłowych odpowiedzi i nie najlepszych rekomendacji. A ponieważ urlop w Austrii kojarzy się z autentycznymi przeżyciami, Österreich Werbung w nowej kampanii marketingowej opiera się nie na AI – sztucznej inteligencji, ale na „AI – Autentycznej inteligencji”, czyli wiedzy i uroku prawdziwych austriackich instruktorów narciarstwa.

– Zimowy urlop w Austrii to nie tylko najnowocześniejsza infrastruktura narciarska z ponad 23 tys. ha stoków narciarskich i ponad 2,6 tys. wyciągów narciarskich. To, co czyni urlop w Austrii wyjątkowym, to autentyczne doświadczenia i osobiste kontakty. Rozmowy z miejscowymi mieszkańcami, gospodarzami i instruktorami narciarstwa. W Österreich Werbung jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do nowych technologii i otwarci na możliwości i umiejętności sztucznej inteligencji. Dzięki ChatSkiPT nadal chcemy jednak przypomnieć, że w istocie chodzi o ludzi i że sztuczna inteligencja nie może, przynajmniej w tej chwili, zastąpić austriackiego uroku – mówi dyrektor zarządzająca Österreich Werbung Astrid Steharnig-Staudinger. Na stronie www.chatskipt.com odwiedzający wpisywali swoje pytania w oknie czatu, analogicznie do ChatGPT. Jednak zamiast AI odpowiedzi udzielało 15 instruktorów narciarstwa z austriackich regionów narciarskich. Czat był dostępny od środy 17 stycznia do soboty 20 stycznia 2024 r. w ustalonych oknach czasowych (harmonogram na stronie internetowej) w językach niemieckim, angielskim i holenderskim.

– Dzięki ChatSkiPT, poza naszymi regularnymi kampaniami na 12 najważniejszych dla Austrii rynkach zagranicznych, dodatkowo kierujemy uwagę na zimową Austrię. W sezonie zimowym 2022/23 miłośnicy sportów zimowych w Austrii wygenerowali obroty o wartości 12,6 mld euro, co odpowiada bezpośredniej i pośredniej wartości dodanej wynoszącej 6,7 mld euro. Zima w Austrii ma kluczowe znaczenie dla sukcesu gospodarczego naszego kraju i cieszę się, że jako Österreich Werbung możemy wnieść nasz wkład w postaci nowoczesnej, skutecznej komunikacji – powiedziała Steharnig-Staudinger.


Wydanie: 1/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail