Warszawskie Lotnisko Chopina wzbogaciło się o nowy koncept handlowy, pierwszy i jedyny taki – Bar Prosecco. To efekt współpracy dwóch liderów w swoich branżach: firmy Henkell Freixenet Polska i Lagardère Travel Retail w Polsce.
fot. materiał prasowy
Poczuć wakacje
Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate'ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie, idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz komfortowe miejsce do relaksu. Design lokalu nawiązuje do eleganckiej identyfikacji wizualnej marki Mionetto, łącząc drewniane elementy w czarnym i pomarańczowym kolorze, co nadaje lokalowi nowoczesny, ale jednocześnie przytulny charakter.
- Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu – mówi Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy - „Celebruj życie!”
Menu baru
Na podróżujących czekają produkty z bogatej oferty firmy Henkell Freixenet Polska. To przede wszystkim Mionetto Prosecco, czyli lider kategorii prosecco na rynku polskim, marka o międzynarodowym zasięgu. Pozycją wręcz obowiązkową i doskonałym towarzyszem dla Mionetto Prosecco jest Mionetto Aperitivo, które pozwala na przygotowanie modnego...