patronat medialny

Made For Restaurant Poznań 19.11

2024-10-13

Stajemy do walki: MASZYNY kontra ROMANTYZM, budując restaurację Nowego Świata opartą na AUTOMATYZACJI i zapraszając do tego dzieła najlepszych polskich gastronomów podczas najbardziej kreatywnego wydarzenia w branży MADE FOR RESTAURANT już 19.11 w Poznaniu.

 

 KV MFR Poznan 2024 PARTNERZY 1080x1080

fot. materiał prasowy

 

26. Konferencja MADE FOR Restaurant, NEW RULES vol.2 AUTOMATYZACJA

Termin: 19 listopada 2024

START 11:30

Miejsce: ANDERSIA HOTEL & SPA POZNAŃ, a member of Radisson Individuals

 

Znamy program.

Nie będzie głaskania po głowie, nie będzie zapewniania, że jakoś się ułoży. Odważnie stajemy do konfrontacji z technologią i sztuczną inteligencją, które wdzierają się do każdej branży, także do gastronomii. Czy się tego chce, czy nie. Jak wykorzystać reguły Nowego Świata dla zysku i ułatwienia sobie pracy –  jednocześnie nie tracąc romantyzmu, który przyciąga gości do naszych knajp?

 

Widzimy się 19 listopada w Andersia Hotel & SPA w Poznaniu. Startujemy o godz. 11.30. A od godz. 21:00 relaksujemy się na After Party w City Park Poznań: CUCINA 88, Whisky Bar 88.

 

Program konferencji znajdziecie TU (https://tiny.pl/qrjngtvx).

 

Co w programie konferencji, od godz. 11.30 do północy we wtorek 19 listopada?

Podczas debat, warsztatów, degustacji i spektaklu kulinarnego odważnie i szczerze rozliczymy się z rzeczywistością, która romantyczną restaurację zmienia w futurystyczną maszynę opartą na AUTOMATYZACJI. Czyli co dokładnie?

 

- Przedstawimy wnioski z nowego Raportu FOR  i ARC Rynek i Opinia, uważnie podsumowującego polską gastro-branżę w 2024 roku i prognozującego jej przyszłość; przepytaliśmy 1000 gości i wielu restauratorów.

 

- Podamy dania zaprojektowane przez sztuczną inteligencję - spektakl kulinarny w wykonaniu 7 szefów kuchni i 4 barmanów, którzy zmierzą się z przepisami wygenerowanymi przez AI, z pomocą wybitnej food stylistki Oli Gerlach i przy muzyce dopracowanej przez Natalię Kmieciak, DJ-kę, blogerkę kulinarną i fotografkę;

 

- Uporządkujemy gastro-biznes na nowych warunkach, skupiając się na jego precyzji, policzalności i powtarzalności oraz przedstawimy holistyczne podejście do zarządzania procesami w gastronomii;

 

- Pokażemy, jak restauratorzy i ich załoga mogą ułatwić sobie pracę i życie,kończąc z hipokryzją "tradycyjnej kuchni bez półproduktów" i udowodnimy, że pot, krew i łzy nie muszą być krzyżem dobrego szefa kuchni, a nowoczesność to nie obciach, tylko inteligentna droga na skróty;

 

- Ze szczególną uwagą przyjrzymy się tematowi franczyzy, czyli możliwości skalowania biznesu;

 

- Zanurkujemy w temacie sztucznej inteligencji w gastro, pytając, czy technologia jest przekleństwem czy ratunkiem dla branży?

 

- Przekroczymy granice m.in. polskie,  wrócimy do wątków zagranicznych i poszukamy inspiracji na rynkach, które przodują w zastosowaniu technologii: w kuchni, w menu, na sali, w procesie zdobywania i obsługi gości oraz automatyzacji zamówień – a pytać o to będziemy wybitnych gości, m.in. restauratora Artura Jarczyńskiego i specjalistę od innowacji - Willema Fijtena, członka zarządu AVIKO.

 

- Rozprawimy się z mitem "gastronomii romantycznej", bez wstydu i skrępowania rozmawiając o prowadzeniu restauracji wyłącznie dla zysku.

 

A na koniec zabalujemy na After Party w niezwykłej przestrzeni City Park Poznań: Restauracja CUCINA 88, Whisky Bar 88.

 

Agnieszka Małkiewicz, inicjatorka wydarzenia i prezeska agencji FOR SOLUTIONS:

 

Prowadzenie restauracji jest biznesem romantycznym z perspektywy budowania relacji międzyludzkich i tworzenia nowych doświadczeń smakowych, ale już mało romantycznym w kontekście umiejętności przetrwania na rynku. Ten romantyczny biznes może funkcjonować tylko dzięki nieromantycznym rozwiązaniom. Po mojej wizycie w Chicago na targach National Restaurant Association Show 2024, gdzie pojechałam na zaproszenie pana Artura Jarczyńskiego, zauważyłam, że w Polsce mówi się z dumą o prowadzeniu restauracji przede wszystkim z pasji i dla pasji – w Stanach natomiast biznes ten jest prowadzony dla biznesu. Czyli, nazywając rzeczy po imieniu, dla zysku. A co w obecnych czasach jest wytrychem, który otwiera drzwi do sukcesu i pieniędzy? W MADE FOR RESTAURANT znamy odpowiedź. To AUTOMATYZACJA.

 

Na scenie pojawią się także TOP RESTAURATORZY 2024 w kategorii Open to Technology&Digital, którzy zostali wybrani przez jury wybitnych ekspertów branży.Ich nazwiska usłyszymy ze sceny podczas wieczornej gali finałowej, a nagrody wręczy im m.in. krytyk kulinarny Maciej Nowak. Następnie Ziemowit Majewski, dyrektor City Park Poznań wraz ze swoim zespołem, zaprosi uczestników do swoich restauracji: Cucina 88 i Whisky Bar 88.

 

 

SCENA: akrobacje biznesowe i technologiczne

 

Tym razem gościć nas będzie miasto Poznań, a dokładnie ANDERSIA HOTEL & SPA POZNAŃ, a member of Radisson Individuals, którego dyrektor Przemysław Konieczyński słynie z otwartości i umiejętności budowania relacji.

 

- Relacje międzyludzkie są kluczowym elementem sukcesu w branży hotelarsko-gastronomicznej. To one budują lojalność Gości i tworzą pozytywną atmosferę, która jest fundamentem w tworzeniu biznesu usług. Inwestowanie w rozwój umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych pracowników przekłada się bezpośrednio na wzrost satysfakcji naszych Gości, co jest niezbędne dla długoterminowego sukcesu każdego przedsiębiorstwa gastronomicznego - tak tłumaczy swoją filozofię zarządzania dyrektor hotelu.

 

Kto siedzi w branży, ten wie, że Poznań  jest miastem słynącym w Polsce ze świetnego tempa rozwoju, także na rynku gastronomicznym.

 

- Dziś Poznań to miasto chętnie odwiedzane przez turystów, w tym turystów kulinarnych. Znaczna ich liczba to goście z zagranicy. Gastronomiczna renoma i rozpoznawalność to efekt konsekwentnej pracy szefów kuchni i restauratorów. Jej ukoronowaniem i nowym kulinarnym otwarciem stała się obecność przewodnika Michelin w Poznaniu. Turyści z zagranicy dostrzegli w wyróżnieniach mocny argument do odwiedzenia miasta, a przy tej okazji w naturalny sposób odkrywają ofertę kulinarną miejsc nieujętych w zestawieniu czerwonego przewodnika. Myślę, że największym wyróżnikiem Poznania jest właśnie dbałość o to, aby każdy z gości...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail