hotele

Monika Wacowska-Maciąg obejmuje stanowisko Hotel Managera w Leonardo Boutique Kraków City Center

2024-12-18

Z branżą hotelarską związana od ponad 14 lat, a od 3 zarządza Leonardo Boutique Kraków Old Town. Monika Wacowska-Maciąg wraz z początkiem grudnia 2024 roku objęła stanowisko Hotel Managera w drugim obiekcie marki w Krakowie – Leonardo Boutique Kraków City Center.

 Monika Maciag

Doświadczenie Moniki Wacowskiej-Maciąg jest imponujące. Od 3 lat z sukcesem zarządza zespołem hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town, dbając przy tym o najwyższą jakość obsługi gości i doskonałe wyniki operacyjne. Pod jej kierownictwem hotel zdobył tytuł „Best Performing Hotel 2023” – przyznawany na bazie opinii zamieszczanych w serwisie Booking.com. Jej profesjonalizm został doceniony, co zaowocowało powierzeniem jej drugiego obiektu – Leonardo Boutique Kraków City Center.

Monika Wacowska-Maciąg w przeszłości rozwijała karierę w krakowskim oddziale Radisson Blu oraz Stradonia Serviced Apartments. Pełniła w tym czasie rolę Guest Service Managera, Front Office Managera, Operations Managera. Jej doświadczenie obejmuje kierowanie zespołami front office i housekeepingu, optymalizacje procesów operacyjnych, współpracę z działem technicznym, wdrażanie motywacyjnych programów pracowniczych oraz dbanie o najwyższy poziom zadowolenia gości. 

Hotelarstwo to przede wszystkim ludzie. Z jednej strony to nasi goście, a z drugiej nasi pracownicy. Mam to szczęście, że w mojej karierze spotkałam naprawdę fantastyczne osoby, które wiele wniosły do mojego rozwoju. Bardzo się cieszę, że mój obecny zespół, który od podstaw tworzył Leonardo Boutique Kraków Old Town, będzie razem ze mną zaangażowany w prowadzenie drugiego obiektu. Tym samym Leonardo Hotels posiada aktualnie w Krakowie dwa hotele, ale jeden zespół i jeden wspólny cel– mówi Monika Wacowska-Maciąg.

Zarządzając dwoma hotelami marki Leonardo Boutique, Monika Wacowska-Maciąg będzie odpowiedzialna za ich harmonijną współpracę, spełnianie rosnących oczekiwań gości i ugruntowanie pozycji obydwu obiektów na dynamicznie zmieniającym się rynku hotelarskim. Jest to kolejny krok we wzmocnieniu rynkowej pozycji Leonardo Hotels, której celem jest nie tylko zapewnianie najwyższych standardów obsługi, ale też docenianie talentów wśród pracowników i kadry zarządzającej.


Aktualności

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail