Mlekovita: rozwój pracowników jednym ze strategicznych celów firmy

2025-01-09

Grupa Mlekovita niezmiennie wzmacnia swoją pozycję lidera branży w Europie Środkowo-Wschodniej m.in. dzięki efektywnej strategii, realizowanym inwestycjom i wzrostowi w eksporcie. Sukces ten nie byłby jednak możliwy bez zaplecza osobowego – zaangażowanych pracowników, z którymi firma od lat buduje trwałe relacje, będąc dla nich stabilnym pracodawcą, dbającym o ich ustawiczny rozwój.

Grupa Mlekovita konsekwentnie się rozwija, inwestuje w nowe obiekty i linie technologiczne, a w związku z tym na bieżąco, w zależności od aktualnych potrzeb, dba o rozwój zasobów ludzkich. Jest pracodawcą dla blisko 5 300 pracowników, których inspiruje, angażuje i wspiera na każdym etapie ich kariery. Kształtując kulturę organizacyjną i dobrostan zawodowy pracowników, aktywnie angażuje się w budowanie profesjonalnej kadry...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail