Dziś goście są bardzo doświadczeni w podróżowaniu

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się turystyka przygodowa, aktywny wypoczynek z możliwością ekscytującego spędzania czasu. Warto zauważyć, że dla tych grup podróżujących doświadczenie ma kluczowe znaczenie – zauważa Piotr Adamski, prezes zarządu spółki Elbest.

rt 2025 01 91196

Mają państwo dwie grupy obiektów. Dla jakich grup klientów są one przeznaczone?

 Elbest Hotels to ogólnopolska sieć hotelowa należąca do GK Polski Holding Hotelowy. Posiadamy obiekty położone zarówno przy piaszczystych bałtyckich plażach, jak i u podnóża malowniczych gór. Do dyspozycji naszych gości oddajemy obiekty o zróżnicowanym standardzie, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Nasze oferty kierujemy zarówno do zwolenników aktywnego wypoczynku, wielbicieli SPA, rodzin z dziećmi, jak i grup biznesowych. Obiekty sieci Elbest oferują nie tylko wypoczynek i rekreację, ale także organizację wydarzeń biznesowych dla gości MICE, którym oferujemy zaplecze konferencyjne, wsparcie techniczne oraz elastyczne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych gości. Dzięki temu każde spotkanie staje się wyjątkowym doświadczeniem. 

Mając tak różnorodne oferty, czy zauważają państwo, jakie nowe trendy na rynku kształtują zmiany zwyczajów klientów?

Zauważalne jest, że przedstawiciele pokolenia Z i millenialsi stają się dominującą grupą podróżującą, ich oczekiwania dotyczące gościnności ewoluują w kierunku bardziej zróżnicowanych i spersonalizowanych doświadczeń. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się turystyka przygodowa, aktywny wypoczynek z możliwością ekscytującego spędzania czasu. Warto zauważyć, że dla tych grup doświadczenie ma kluczowe znaczenie. Atrakcje muszą zapewniać nie tylko dawkę adrenaliny, ale także głębsze, autentyczne wrażenia. Ponadto zdrowie i dobre samopoczucie stają się coraz ważniejsze dla podróżujących, a wielu z nich szuka hoteli, które...



Rozmawiał Zbigniew Adamów-Bielkowicz

Wydanie: 1/2025, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail