Coraz większym zainteresowaniem cieszy się turystyka przygodowa, aktywny wypoczynek z możliwością ekscytującego spędzania czasu. Warto zauważyć, że dla tych grup podróżujących doświadczenie ma kluczowe znaczenie – zauważa Piotr Adamski, prezes zarządu spółki Elbest.
Mają państwo dwie grupy obiektów. Dla jakich grup klientów są one przeznaczone?
Elbest Hotels to ogólnopolska sieć hotelowa należąca do GK Polski Holding Hotelowy. Posiadamy obiekty położone zarówno przy piaszczystych bałtyckich plażach, jak i u podnóża malowniczych gór. Do dyspozycji naszych gości oddajemy obiekty o zróżnicowanym standardzie, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Nasze oferty kierujemy zarówno do zwolenników aktywnego wypoczynku, wielbicieli SPA, rodzin z dziećmi, jak i grup biznesowych. Obiekty sieci Elbest oferują nie tylko wypoczynek i rekreację, ale także organizację wydarzeń biznesowych dla gości MICE, którym oferujemy zaplecze konferencyjne, wsparcie techniczne oraz elastyczne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych gości. Dzięki temu każde spotkanie staje się wyjątkowym doświadczeniem.
Mając tak różnorodne oferty, czy zauważają państwo, jakie nowe trendy na rynku kształtują zmiany zwyczajów klientów?
Zauważalne jest, że przedstawiciele pokolenia Z i millenialsi stają się dominującą grupą podróżującą, ich oczekiwania dotyczące gościnności ewoluują w kierunku bardziej zróżnicowanych i spersonalizowanych doświadczeń. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się turystyka przygodowa, aktywny wypoczynek z możliwością ekscytującego spędzania czasu. Warto zauważyć, że dla tych grup doświadczenie ma kluczowe znaczenie. Atrakcje muszą zapewniać nie tylko dawkę adrenaliny, ale także głębsze, autentyczne wrażenia. Ponadto zdrowie i dobre samopoczucie stają się coraz ważniejsze dla podróżujących, a wielu z nich szuka hoteli, które...