Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność pokazuje potencjał drzemiący w q-commerce.
fot. materiał prasowy
Aż o 22% – tak imponujący wzrost odnotował segment e-grocery w Polsce w ciągu ostatnich 4 lat według autorów raportu Strategy& na temat polskiego e-commerce[1]. Jednocześnie ten segment sektora e-commerce ma rozwijać się najszybciej w perspektywie do 2028 r. Konsumenci z apetytem patrzą na rozwiązania pozwalające oszczędzić czas i zapewniające szybką realizację aktualnej potrzeby w ciągu kilku kliknięć.
W trend convenience postanowiły wpisać się Pyszne.pl i Carrefour Polska z usługą dostaw zakupów spożywczych online w ciągu kilkudziesięciu minut. Rozwiązanie początkowo testowane w Warszawie zyskuje zwolenników w kolejnych miastach, a analiza dotychczasowych zamówień pokazuje, jak szybko konsumenci przyzwyczajają się do nowego rodzaju wygody.
Największy fan: prawie 40 zamówień w 3 miesiące
O tym, jak proste i wygodne jest zamawianie produktów z Carrefoura poprzez aplikację Pyszne.pl, może świadczyć rekord pewnego użytkownika, który złożył 38 zamówień w przeciągu zaledwie 90 dni funkcjonowania usługi. To średnio jedno zamówienie co niemal 2,5 dnia!
– W ostatnich latach obserwujemy fundamentalną zmianę w zachowaniach konsumentów – zasadniczo klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i możliwość otrzymania zamówionych produktów już nawet nie...