Pyszne.pl i Carrefour: q-commerce w Polsce nabiera rozpędu

2025-02-27

Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność pokazuje potencjał drzemiący w q-commerce.

grocery

fot. materiał prasowy 

Aż o 22% – tak imponujący wzrost odnotował segment e-grocery w Polsce w ciągu ostatnich 4 lat według autorów raportu Strategy& na temat polskiego e-commerce[1]. Jednocześnie ten segment sektora e-commerce ma rozwijać się najszybciej w perspektywie do 2028 r. Konsumenci z apetytem patrzą na rozwiązania pozwalające oszczędzić czas i zapewniające szybką realizację aktualnej potrzeby w ciągu kilku kliknięć.

W trend convenience postanowiły wpisać się Pyszne.pl i Carrefour Polska z usługą dostaw zakupów spożywczych online w ciągu kilkudziesięciu minut. Rozwiązanie początkowo testowane w Warszawie zyskuje zwolenników w kolejnych miastach, a analiza dotychczasowych zamówień pokazuje, jak szybko konsumenci przyzwyczajają się do nowego rodzaju wygody.

Największy fan: prawie 40 zamówień w 3 miesiące

O tym, jak proste i wygodne jest zamawianie produktów z Carrefoura poprzez aplikację Pyszne.pl, może świadczyć rekord pewnego użytkownika, który złożył 38 zamówień w przeciągu zaledwie 90 dni funkcjonowania usługi. To średnio jedno zamówienie co niemal 2,5 dnia!

– W ostatnich latach obserwujemy fundamentalną zmianę w zachowaniach konsumentów – zasadniczo klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i możliwość otrzymania zamówionych produktów już nawet nie...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail