Jak zmienia się wieprzowina – mówią eksperci

2015-12-08

Kampania informacyjna związku Polskie Mięso broni wieprzowinę przed zarzutami, że jest rakotwórcza i jednocześnie zachwala wartości mięsa wieprzowego.

Twarzą kampanii jest szef Marcin Budynek, który spotyka się zarówno z restauratorami i dziennikarzami, jak i konsumentami. W ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina – nowa jakość się zaczyna” Związek Polskie Mięso walczy z negatywnymi stereotypami na temat mięsa wieprzowego. Kampania oparta jest na najnowszych wynikach badań dotyczących wartości odżywczych mięsa wieprzowego, trwa od października 2015 do grudnia 2015 i składa się z kampanii reklamowej w prasie, telewizji i internecie oraz z pokazów kulinarno-edukacyjnych organizowanych w grudniu w centrach handlowych i galeriach. Na spotkania zaprasza konsumentów szef kuchni Marcin Budynek – właściciel i założyciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, laureat wielu konkursów...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail