Jak nie wydać fortuny na inwestycję w nowe kanały sprzedaży

Zwiększenie ruchu w restauracji, szczególnie w niestandardowych godzinach może być nie lada wyzwaniem marketingowym. Aktualnie najczęstszym rozwiązaniem, podyktowanym rozwojem technologii, jest otwarcie nowego kanału sprzedaży online.

Jednak inwestycja w aplikację i stronę internetową wiąże się z ogromnymi kosztami i dużym ryzykiem finansowym. Odpowiedzią na te problemy może być sieć restauracji tworzona w ramach na przykład portalu i aplikacji PizzaPortal.pl, która oferuje restauratorom otwarcie kanału online i mobile, flotę własnych dostawców oraz walkę o lepsze ceny na usługi i produkty gastronomiczne.

W sytuacji, w której właściciel obiektu gastronomicznego chce zwiększyć ilość wydawanych posiłków, może albo spróbować wywołać większy ruch w odpowiednich godzinach, albo...



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail