Restaumatic znalazł inwestora na 2 mln złotych

2015-12-17

Restaumatic, system zamówień jedzenia online bezpośrednio w restauracji i jednocześnie narzędzie marketingowe dla restauratorów, pozyskał 2 miliony złotych od funduszu Inovo.vc Restaumatic nie tylko obsługuje zamówienia online, pozwala też restauracjom zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty marketingu.

Został stworzony przez Marka Skubacza i Michała Kozakiewicza, którzy wcześniej zarządzali portalem Skubacz.pl. Restaumatic jest jego rozwinięciem. Restaumatic pozwala obsłużyć klienta internetowego bez odsyłania go do pośrednika. Tu to restaurator, a nie portal buduje swoją bazę klientów. Poza tym restauratorzy mogą w prosty sposób edytować menu, ceny, wygląd swojej strony i prowadzić profesjonalny marketing internetowy. – Z systemu w ciągu półtora roku skorzystało w Polsce ponad 340 restauracji....


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail