Po wynikach badań KFC nastawia się na lunche

2016-04-01

Zdaniem ekspertów, idealna dieta powinna składać się z czterech-pięciu posiłków dziennie, w tym z co najmniej jednego ciepłego, spożywanych mniej więcej co trzy-cztery godziny. To teoria. A jak wygląda praktyka? Z przeprowadzonego na zlecenie KFC badania wynika, że średnio, w ciągu całego dnia pracy, Polacy jedzą dwa posiłki.

 rs 2016 04a 02

Co ciekawe, blisko połowa nie je śniadania w domu, lecz dopiero w pracy. Przyznało się do tego 46 proc. badanych. Najpopularniejszym posiłkiem w pracy jest jednak… drugie śniadanie, które jada 76 proc. ankietowanych. Popularne lunche, jedzone przez 51 proc. badanych, wypierają z codziennej diety kilkudaniowe obiady. Już tylko 20 proc. badanych Polaków decyduje się na tradycyjny obiad. Blisko 11 proc. jada podwieczorek, a 10 proc. kolację – co wskazuje na to, że ankietowani zostają w pracy po...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail