Wykorzystując technologię badania fal mózgowych, zbadano reakcję gości restauracji na kolory

Kolory wpływają na nastrój i zachowanie ludzi. Wśród wielu kryteriów oceny restauracji, kluczowym okazuje się kolor. Aby dostarczyć inspiracji i bodźców skłaniających do refleksji nad rolą koloru, SCA i jej globalna higieniczna marka Tork wykorzystała technologię fal mózgu w badaniu reakcji ludzi na różne kolory. Wyniki wyłoniły konkretne i powtarzające się wzorce emocji i nastrojów wywoływane poszczególnymi barwami.


"Kolory czynią życie bogatszym, a restauracje nie są tu wyjątkiem. Jeśli kupujemy nowy samochód to prawdopodobnie spędzimy sporo czasu na wyborze koloru. Czy nie podobnie jest z wyborem zastawy stołowej?,mówi Catherine d’Hubert, European Assortment Manager for Table Top, SCA, Tork.

 



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail