Jak odzież robocza wpływa na wizerunek firmy?

Jak nas widzą, tak nas piszą i choć chcemy wierzyć, że jest inaczej, sami również oceniamy „po okładce”. Dla pracownika taką „okładką” może być odzież robocza, która powinna zapewniać nie tylko bezpieczeństwo i komfort pracy, ale realnie wpływa na sposób postrzegania przedsiębiorstwa.

 

Liczy się każdy szczegół

 

Sukces każdego przedsiębiorstwa jest ściśle związany z prawidłowym zarządzaniem jakością. Przebiega ono właściwie, gdy wszystkie aspekty działalności firmy są podporządkowane dostarczaniu produktów i usług najwyższej klasy. Żeby je tworzyć, trzeba zadbać o bezpieczeństwo warunków pracy, co obejmuje m. in. dostarczanie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej.

 

Tam, gdzie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem, właściwa odzież podkreśla ich profesjonalizm i kompetencje.

 

Niewygodne, źle skrojone ubrania mogą dekoncentrować, bo konieczność ich poprawiania odciąga uwagę od obowiązków, co może przyczyniać się do zmniejszenia wydajności pracy.

 

Dobrze dobrane tkaniny, kroje, akcesoria oraz metody pielęgnacji odzieży wpływają nie tylko na bezpieczeństwo, ale też sposób wykonywania pracy. Mogą ją usprawniać i zapobiegać wypadkom oraz związanym z nimi przestojom w produkcji lub świadczeniu usług.” – mówi Bartłomiej Ziemiański, Key Account Manager z Impel Rental (http://www.impelrental.pl).

 

Odzież robocza a wizerunek firmy

 

Brak spójności i konsekwencji w...



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail