Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety produktów porcjowanych

Produkty porcjowane kojarzą się przede wszystkim z najwyższym poziomem higieny i bezpieczeństwa serwowania. Ale to zaledwie początek listy korzyści z ich używania. Umożliwiają również ekonomiczne zarządzanie i łatwe szacowanie kosztów, wygodę wydawania i użytkowania, eliminację dodatkowego serwisu oraz zapewniają zachowanie estetyki w miejscu, gdzie są podawane.  Branża HoReCa nie od dziś docenia wymienione zalety, ale i fakt, że wybrani dostawcy oferują również możliwość brandowania takich produktów własnym logo. Wszystko to sprawia, że producenci dzielą na porcje coraz więcej artykułów spożywczych i higienicznych, a lokale gastronomiczne, hotele i firmy cateringowe coraz chętniej poszerzają swój asortyment o kolejne produkty tego typu.

rs 2016 05a 07

Ekonomiczne zarządzanie produktem
Największą zaletą produktów porcjowanych jest to, że zawsze wiemy ile sztuk danego artykułu mamy. W branży HoReCa to wiedza w zasadzie bezcenna. Możliwość szybkiej inwentaryzacji znacznie ułatwia pracę i pozwala prosto oraz precyzyjnie kontrolować zaopatrzenie. Wiedząc, ile sztuk danego produktu mamy, możemy oszacować jakiej liczbie klientów jesteśmy w stanie go wydać. Tym samym używanie produktów porcjowanych umożliwia stałą kontrolę nad zbytem i realnym zapotrzebowaniem. Ekonomiczne zarządzanie produktem ma również ogromne przełożenie na czas pracy, co potwierdza Joanna Łuczyńska – Reczek – Menedżer Gastronomii w Qubus Hotel – Produkty porcjowane upraszczają pracę w wielu aspektach, gdyż są łatwo policzalne. To znacznie ułatwia inwentaryzację, ponieważ nie trzeba ich ważyć i przekładać.

Łatwe szacowanie kosztów i generowanie oszczędności
Znając liczbę gości – maksymalne obłożenie hotelu czy restauracji, liczbę gości na bankiecie – z łatwością możemy oszacować, ile porcji danego artykułu potrzebujemy. I o ile przeniesienie potem takiej wiedzy na produkty w opakowaniach zbiorczych (wielokilogramowych czy wielolitrowych) jest sporym wyzwaniem, o tyle w przypadku produktów porcjowanych nie stanowi najmniejszego problemu. Szybko więc zyskujemy wiedzę o kosztach jakie ponieśliśmy lub jakie poniesiemy. Saszetki, sticki, słoiczki i inne opakowania podzielone dają także znacznie większą możliwość oszczędzania samego produktu. Wszystko...



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail