Heimtextil 2017: na osiem miesięcy przed datą imprezy
większość przestrzeni targowej została już zarezerwowana
Wyraźne sygnały dla branży: kolejny wzrost liczby wystawców w poszczególnych grupach produktowych
Więcej przestrzeni dla druku cyfrowego,
strefa druku cyfrowego w nowej lokalizacji
Już na osiem miesięcy przed datą Heimtextil, najważniejszych na świecie targów branży tekstyliów, dekoracji wnętrz oraz trendów wnętrzarskich, miejsca w wielu strefach zostały już całkowicie zarezerwowane. Liczba stoisk zgłoszonych na najbliższą edycję (10.- 13. Stycznia 2017) już teraz wskazuje na wzrost liczby wystawców oraz wykorzystanej powierzchni. Przyczyną jeszcze większej powierzchni wystawienniczej są zarówno nowi wystawcy, jak i ci, którzy zamierzają powiększyć swoje stoiska w porównaniu z poprzednią edycją. Organizatorów targów Heimtextil szczególnie cieszą liczne zgłoszenia wystawców z całej Europy, którzy zaprezentują swoje wysokiej jakości produkty. Dla wielu wystawców obecność na tych wiodących na świecie międzynarodowych targach branżowych ma duży wpływ na ich sukces w nadchodzącym sezonie – nie tylko dzięki zebranym na targach zamówieniom oraz możliwości nawiązania nowych kontaktów oraz podtrzymania już istniejących relacji z klientami, ale także inspiracjom, dzięki którym powstaną własne, zupełnie nowe koncepcje. Wystawiające swoje produkty firmy skorzystają z wieloletnich doświadczeń i pozytywnego wizerunku imprezy, która każdego roku przyciąga do Frankfurtu najważniejszych graczy oraz osoby decyzyjne w tej branży z całego świata.
– Nieustannie pracujemy nad tym, aby targi wciąż się rozwijały, ściśle współpracując z samą branżą – mówi Olaf Schmidt, wiceprezes Textiles & Textile...