PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Spółce z o.o., oferującej unikalną technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Zasięg sieci terminali eService i wsparcie PKO BP w połączeniu z platformą ZenCard mają pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy rabatowo-lojalnościowe przy wykorzystaniu dowolnych kart wydanych przez dowolny bank.
ZenCard to platforma umożliwiająca wirtualizację i konsolidację kart lojalnościowych. Założeniem ZenCard jest przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania. Jest to pierwsza tego typu technologia, która daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, przyznawać zniżki czy oferty dodatkowe, którymi sami zarządzają. System łączy dane o zakupach online i offline, umożliwiając sprzedawcom dopasowanie promocji do zachowań i zainteresowań klientów. Ogromny potencjał tej unikalnej technologii, wspierającej aktywizację klientów kart płatniczych i zachęcanie ich do transakcji bezgotówkowych, został zauważony przez PKO BP oraz eService – lidera rynku płatności bezgotówkowych oraz wieloletniego partnera PKO BP w zakresie akceptacji kart płatniczych. Dostęp do technologii ZenCard oraz jej rozwój w Polsce będą możliwe dzięki integracji z siecią blisko 150 tysięcy terminali agenta rozliczeniowego.
Od początku wierzyliśmy, że nasz produkt zrewolucjonizuje rynek marketingu transakcyjnego, a dzięki współpracy z PKO Bankiem Polskim będzie to możliwe dużo...