Regionalne produkty w cenie

Dla firmy Octim, producenta octu i musztardy z Warmii i Mazur, rok 2016 był czasem przełomowych zmian. Spółka postawiła na własną markę, przeprowadziła rebranding produktów i rozpoczęła ekspansję na zupełnie nowych rynkach. Czy się opłacało?


Dla firmy o ponad pięćdziesięcioletniej tradycji rebranding produktów to krok milowy. Ta decyzja, poparta aktywną sprzedażą, wejściem do sieci handlowych oraz działaniami wizerunkowymi pozwoliła nabrać firmie Octim wiatru w żagle. Metafora nieprzypadkowa, bo spółka ma swą siedzibę na Mazurach, a skojarzenie z regionem stanowi trzon komunikacji.
W minionym roku rynek FMCG odnotował kolejny wzrost, a jego ogólną wartość oszacowano na 255 mld PLN1. Część z tego tortu przypadła także Octimowi. Część większa niż w 2015 roku, bo przychody spółki wzrosły rok do roku o ponad 21,6 proc.

Siła jabłkowego


Przed laty firma zaczynała swą produkcję od octu spirytusowego...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail