Polecamy

IGHP: hotelarze pozytywnie oceniają 2023 rok hotele

Miniony rok 2023 hotelarze uznają za udany. W nadchodzących miesiącach najbardziej obawiają się wzrostu kosztów działalności, ale z optymizmem oceniają dobrą ofertę dla turystyki MICE i indywidualnej, wzrost zainteresowania Polską w wyniku zmian powyborczych oraz sprzyjające warunki klimatyczne i naturalne walory turystyczne – wynika z najnowszej ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Z analizy najnowszego badania IGHP wynika, że rok 2023 hotelarze zaliczają zdecydowanie do...

Gdzie najtaniej szusować? badania rynku

Który stok narciarski w Polsce kusi najlepszą ceną? Czy w tym roku zapłacimy więcej za szusowanie po górach niż w poprzednim sezonie? Jak wyglądał cennik za tego typu usługi w 2021 roku? Takie informacje znajdują się w najnowszym badaniu przygotowanym przez ekspertów z popularnej aplikacji zakupowej. Oto cała prawda o cenach na stokach narciarskich z perspektywy... paragonów.  – PanParagon to aplikacja do wyszukiwania promocji i dodawania paragonów. Na tej podstawie jesteśmy w stanie...

Ferie – chętniej wyjeżdżamy, więcej wydajemy i mniej oszczędzamy badania rynku

Już 30% Polaków planuje wyjazd na ferie w tym roku. Coraz więcej osób może sobie na nie pozwolić, a także chętniej wyda na nie więcej pieniędzy – wynika z drugiej edycji badania firmy ubezpieczeniowej Wiener „Wyjazdy Polaków na ferie”. 45% Polaków wyjedzie na urlop z całą rodziną, a prawie co 10. planuje wydać w przeliczeniu na osobę powyżej 4,5 tys. zł. Jednak kto może, tnie koszty – 31% zaoszczędzi na standardzie hotelu, 19% zostawi mniej pieniędzy w restauracjach. Coraz...

Nowoczesne technologie w turystyce Traveltech

Nowe technologie są czynnikiem, który diametralnie zmienił zasady gry w branży turystycznej. Właściwie to wciąż zmienia. Nic więc dziwnego, że Turystyczna Organizacja Otwarta zorganizowała konferencję „Nowoczesne technologie w turystyce”. Na spotkaniu, które 11 stycznia odbyło się w warszawskiej Fabryce Norblina spotkali się przedstawiciele różnych segmentów tynku by porozmawiać o wpływie nowoczesnych technologii na branże. Byli więc ludzie bezpośrednio zajmujący się...

Czego oczekujemy na feriach - przedstawia Nocowanie.pl polska

Darmowe jacuzzi, ognisko z góralską muzyką, rabaty na wyciągi, kuligi z dodatkowymi atrakcjami dla dzieci i grzańcem dla rodziców, darmowe przechowywanie i wypożyczanie sprzętu narciarskiego – właściciele obiektów noclegowych prześcigają się w tworzeniu specjalnych ofert na ferie. Wiedzą, co robią, bo polscy turyści oczekują coraz więcej i są gotowi więcej zapłacić za noc w igloo, manicure księżniczki, wędkowanie w lodzie czy… wątróbkę dla kota – wynika z przeglądu...

Światowy ruch turystyczny - prawie jak przed pandemią świat

Po dobrym roku 2023 turystyka międzynarodowa jest na dobrej drodze, aby w 2024 r. powrócić do poziomu sprzed pandemii. Według pierwszego tegorocznego Światowego Barometru Turystyki UNWTO turystyka międzynarodowa zakończyła rok 2023 na poziomie 88% poziomu sprzed pandemii, przy szacunkowej liczbie 1,3 miliarda przyjazdów z zagranicy.   Oczekuje się, że uwolnienie pozostałego stłumionego popytu, zwiększone połączenia lotnicze oraz silniejsza ożywienie na rynkach azjatyckich i w kierunkach...

2023 - rekord odwiedzin w Emiracie Ras Al Khaimah świat

W 2023 Ras Al Khaimah odwiedziło 1.22 mln turystów, to wzrost o 8% w porównaniu do 2022 roku. Liczba zagranicznych turystów wzrosła o 24%. Na tak dobre wyniki wpłynęło zwiększenie liczby połączeń lotniczych, poszerzenie oferty wydarzeń oraz uzyskanie przez Ras Al Khaimah srebrnego certyfikatu EarthCheck w zakresie zrównoważonego rozwoju.     Ras Al Khaimah, Zjednoczone Emiraty Arabskie 15.01.2024. Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) może pochwalić się...

Itaka strategicznym partnerem dla Malty w Polsce touroperatorzy

Przełom 2023 i 2024 to dla regionalnego biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie okres podejmowania strategicznych decyzji w Europie Środkowo-Wschodniej. Przykładem tego jest zacieśnienie współpracy Malty z największym biurem turystycznym w Polsce, firmą ITAKA.   Malta i ITAKA łączą siły, aby przyciągnąć więcej turystów z Polski, w szczególności w okresie zimowym. Współpraca z największym polskim biurem podróży to szansa dla tego śródziemnomorskiego kraju na...

AI - Autentyczna Inteligencja - nowa kampania Österreich Werbung europa

„ChatSkiPT” z Österreich Werbung: Prawdziwi instruktorzy narciarstwa zastępują sztuczną inteligencję.     © Sebastian Somloi, SOVISO Ponieważ sztuczna inteligencja podbija coraz więcej dziedzin naszego życia, Österreich Werbung (w Polsce Narodowe Biuro Promocji Austrii) wprowadza na rynek pierwszą austriacką „AI” – „Autentyczną inteligencję”. Na „ChatSkiPT” autentyczni instruktorzy narciarstwa na żywo odpowiadają pytania dotyczące zimowego urlopu w Austrii. Dzięki...

Zmiany w zarządzie SOIT incentive

8 stycznia 2024 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SOIT, które dokonało podsumowania dwóch lat działalności oraz wybrało Władze Stowarzyszenia na następną kadencję. Zarząd SOIT 2024/2025 przemyślaną strategią działania otwiera kolejny rozdział w działalności Stowarzyszenia nadając nowego znaczenia wyrażeniu #onevoice . Skład zarządu 2024/2025: Prezes Zarządu - Agata Gościńska (CEO Viventum). Wice Prezes ds. finansów - Krzysztof Pobożniak (President Haxel Events...

Pierwsza strona | << 21 / 186 >>


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail