Polecamy

Ile i na jakie rozrywki wydajemy badania rynku

Dla 39% zapytanych Polaków 100 zł miesięcznie to kwota, jaką mogą przeznaczyć na aktywności w czasie wolnym. Budżet miesięczny  na rozrywkę na poziomie od 100 do 300 zł wskazało także 39% respondentów. Z kolei 14% ankietowanych zadeklarowało, że dysponuje budżetem od 300 do 500 zł miesięcznie na przyjemności i rozwój hobby. To wnioski pochodzące z badania „Nawyki Polaków spędzania czasu wolnego” zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń. Jak wynika z badania budżet wciąż...

Luty lepszy dla hoteli hotele

Satysfakcjonującą frekwencję, czyli powyżej 50 proc. obłożenia, osiągnęła w lutym ponad połowa hoteli, w tym 17 proc. obiektów - powyżej 70 proc. Zmniejszyła się różnica pomiędzy wynikami hoteli wypoczynkowych i biznesowych – to jeden z wniosków płynących z najnowszej ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, przeprowadzonej na początku marca. Wkrótce wydłużony weekend wielkanocny, jednak na razie hotele odnotowują niski stan rezerwacji. Oznacza to, że branża wciąż...

Co daje szczęście w podróży badania rynku

Ponad połowa osób, które wzięły udział w ankiecie przeprowadzonej przez agencję badawczą Stem/Mark na zlecenie Kiwi.com, planuje swoje podróże z dużym wyprzedzeniem, i co druga z nich czerpie radość już na etapie samego planowania. Nawet fakt, że czasem muszą wyjść ze swojej strefy komfortu ma na nich korzystny wpływ i sprawia, że czują się szczęśliwi. Chcąc przyłączyć się do obchodów 10. rocznicy Międzynarodowego Dnia Szczęścia, który przypada na 20 marca, Kiwi.com,...

Zima z biurami podróży badania rynku

Polska Izba Turystyki wspólnie z multiagentami Travelplanet.pl i wakacje.pl i portalem fly.pl, przedstawiły pierwsze, raport analizujący zimowe wyjazdy Polaków z biurami podróży. Dotychczas podobne raporty obejmowały jedynie sezon letni. Jak wynika z raportu, na pierwszym miejscu w rankingu ulubionych kierunków narciarskich pozostają Włochy, choć w porównaniu do poprzedniej zimy udział w rynku zmniejszył się do niecałych 48% (spadek o 6,5 p.p.). Swoją pozycję w tym roku wzmocniła...

3 mld zł - Polski Bon Turystyczny polska

Kwota płatności Polskim Bonem Turystycznym przekroczyła już 3 miliardy Bezprecedensowe w skali Europy narzędzie wsparcia dla firm z sektora turystycznego dotkliwie doświadczonego najpierw przez pandemię a następnie skutki wojny w Ukrainie, zapewniło już branży wpływy o wartości ponad 3 miliardów złotych. Ostatnie tygodnie były kolejnym sprawdzianem dla Polskiego Bonu Turystycznego i potwierdziły, że skutecznie wspiera przedsiębiorców turystycznych z całej Polski. –Bez wsparcia z...

Powstało Laboratorium Inicjatyw Turystycznych polska

Pomimo wielu zagrożeń i problemów, z jakimi branża turystyczna ma do czynienia od 2019 roku, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna stale poszukuje nowych sposobów na rozwój produktów turystycznych w regionie. W celu reaktywacji oraz dynamizacji rozwoju produktów turystycznych Mazowsza w 2022 r. podjęto prace nad projektem pod nazwą Laboratorium Inicjatyw Turystycznych. Projekt jest ukierunkowany na wsparcie rozwoju ofert turystycznych Mazowsza w sposób systemowy i...

Kolejkowo stworzyło makietę z prawdziwym deszczem polska

Co 9 minut wystawę rozświetlają błyskawice, grzmoty rozbrzmiewają echem, a na miniaturowych mieszkańców spada ulewa. Jedyna na świecie makieta z prawdziwym deszczem powstała w Kolejkowie we Wrocławiu. Modelarze od roku pracowali nad stworzeniem makiety na której będzie padał prawdziwy deszcz. Wymagało to zabezpieczenia wystawy przed wpływem wilgoci i opracowania systemu odpływu wody. Na makiecie znajduje się prawdziwy system kanalizacji, który odprowadza wodę rurami, za pomocą kratek...

Europejczycy wierzą w wyjazd na wakacje badania rynku

Badanie na zlecenie Allianz Partners pokazuje coraz większy wpływ troski o środowisko i klimat na plany wakacyjne młodych dorosłych.   Pomimo niepewnych perspektyw gospodarczych na ten rok, trzech na czterech Europejczyków jest pewnych, że będzie ich stać na wakacje w tym roku. Prawie jedna trzecia (30%) jest praktycznie pewna, że wyjedzie na wypoczynek. Wnioski te pochodzą z trzeciej edycji badania Allianz Partners' Vacation Confidence Index, które zostało przeprowadzone przez OpinionWay...

Polacy coraz liczniej odwiedzają Maroko świat

Według danych przekazanych przez Marokańską Narodową Organizację Turystyczną (MNTO) 41,3 tys. Polaków odwiedziło ten kraj w 2022 roku, co stanowi prawie 4 razy więcej niż rok wcześniej.   Maroko to kraj, który przyciąga różnorodnością krajobrazu, mocnymi kolorami, kulturą, muzyką, rzemiosłem i kulinariami i na długo pozostaje w pamięci. Aktywne działania wizerunkowe prowadzone w Polsce, mają zwrócić uwagę przyszłych turystów, ale też tworzyć partnerstwa z touroperatorami i...

Już wkrótce Meet the Bidder polska

Już niedługo, bo 29 marca 2023 odbędzie się wiosenna edycja Meet the Bidder. Do hotelu Arche Krakowska w Warszawie, będącym Partnerem wydarzenia, ponownie zjadą się wystawcy z różnych stron świata, aby zaprezentować swoją ofertę na polskim rynku. Na liście wystawców są między innymi delegaci z Nepalu, Bhutanu, Dubaju, Ras Al Khaimah, Mauritiusu, Etiopii, Kenii, RPA, Słowenii, Chorwacji, Albanii, Czech, Litwy i Hiszpanii. Licznie reprezentowane będą sieci hotelowe - w tym...

Pierwsza strona | << 42 / 186 >>


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail