Nowa generacja podróżników - Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów

2017-07-31

Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele. Wie o tym sieć Best Western Hotels&Resorts, która w odpowiedzi na potrzeby pokolenia Millenium sukcesywnie wprowadza zmiany.


Butikowe marki w nowym stylu

Wśród rozwiązań, które Best Western Hotels&Resorts zaprojektowała z myślą o millenialsach, są m.in. wybrane marki hoteli. W ramach składającego się z siedmiu marek portfolio sieci, z myślą o pokoleniu Y, stworzone zostały Vīb® oraz GLōSM. To, co je wyróżnia, to nie tylko dynamika i nowoczesny design, lecz także koncentracja na łatwym dostępie do technologii. GLō to designerska, butikowa marka, której obiekty rozświetlają okolicę swoją charakterystyczną fasadą. W hotelach sygnowanych marką Vīb goście mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi, wirtualnego konsjerża, elektronicznych zamków opartych na technologii Bluetooth lub RFID, a także stanowisk do samoobsługowego zameldowania i wymeldowania.


Wirtualna rzeczywistość i pokoje sterowane głosem

Wirtualna rzeczywistość w hotelach? Best Western jako pierwsza sieć tej wielkości wprowadziła oparte na niej rozwiązania, redefiniując proces decyzyjny gości. Wszystkie hotele sieci w Ameryce Północnej oferują gościom wirtualny spacer 360 stopni, dzięki któremu mogą oni obejrzeć hotel jeszcze przed dotarciem na miejsce. Best Western wychodzi jednak o krok dalej i kontynuuje swoje prace nad dostosowaniem swojej oferty do potrzeb pokolenia Y. Zamawianie budzenia, zgłaszanie prośby o serwis czy rezerwacja taksówki przy pomocy sztucznej inteligencji? Niebawem może to być możliwe – sieć wprowadziła pilotażowy program wykorzystujący urządzenie Amazon Echo Dot, które przetwarzając informacje głosowe może w przyszłości posłużyć także do zarządzania pokojem hotelowym.


W pełni mobilnie

Często mówi się, jak ważna dla millenialsów jest mobilność. Z tą myślą Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej, wielokrotnie nagradzanej strony www. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik. W efekcie, przeglądana zarówno ze smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API, i jeszcze bardziej ułatwia wygodny booking online.


Nowa nazwa, nowe logo

Dostosowanie do potrzeb nowego pokolenia Best Western rozpoczęło od przeprowadzenia rebrandingu. W ramach swoich działań, firma zmieniła nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, wprowadzając także nową identyfikację wizualną. W nowym znaku firmowym znalazły się wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji inicjały marki - BW. Odświeżone zostały także znaki poszczególnych marek. Tym samym w procesie rebrandingu sieć połączyła swoje wieloletnie - siedemdziesięcioletnie już - doświadczenie z nowoczesną identyfikacją wizualną.


Komunikaty Branżowe


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail