Przedsiębiorcy cenią Ibisa

Marka ibis została wybrana przez przedsiębiorców jako godna zaufania w badaniu, które przeprowadził na zlecenie magazynu „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Millward Brown.

rt 2017 08fz 09

Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie, którym markom produktów i usług skierowanych do biznesu najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MSP wyłonieni spośród prenumeratorów i osób biorących aktywny udział w konferencjach i wydarzeniach skierowanych do środowisk biznesowych – wypełniali online ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, której marce z danej kategorii ufają najbardziej. Respondenci zostali poproszeni o wytypowanie marek w 23 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu. Kolejnym etapem badania była ocena wcześniej wskazanej marki pod kątem trzech atrybutów: jakości, silnego wizerunku i innowacyjności. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni opierały się na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu. Respondenci wymienili łącznie w badaniu ponad 350 znanych sobie i cenionych marek. Marka ibis uzyskała 19,4 proc. wskazań respondentów w kategorii „Hotel dla Biznesu”.


Wydanie: 8/2017, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail