Meetings Week Poland: Przemysł spotkań 2.0

Dziewiąta edycja Meetings Week Poland odbędzie się 22-23 kwietnia. Wydarzenie w formule online będzie poświęcone zmianom na rynku spotkań w Polsce i na świecie.

rt 2021 03b 09

Spotkanie zostało objęte honorowym patronatem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Wszystkie sesje merytoryczne tegorocznego Meetings Week Poland (MWP) dobędą się jednego dnia – 22 kwietnia. Realizowane w studiu Brill AV Media spotkania będą streamowane do sieci. Relację będzie można oglądać na stronie internetowej www.meetingsweek.pl. Finałem MWP 2021 będzie gala wręczenia nagród MP Power Awards, która odbędzie się 23 kwietnia. Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polską Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, redakcję „The Warsaw Voice” oraz MeetingPlanner.pl. Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland łączy wspólny mianownik: przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom. Podczas finałowej gali MP Power Awards zaprezentowane zostaną najbardziej wpływowe osobowości branży, najlepsze projekty, obiekty i produkty.

 


Wydanie: 3/2021, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail