Chorwacja szykuje się do sezonu

z ulubionych kierunków zagranicznego wypoczynku Polaków, przygotowuje się do nadchodzącego sezonu. Ze względu na zagrożenia pandemiczne, przygotowania te są inne niż zwykle i mają przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo turystom oraz mieszkańcom. Oczywiście nie brakuje również działań niezwiązanych z pandemią.

rt 2021 03b 10

 

 

Jeśli chodzi o atrakcyjność turystyczną, Chorwacja nie wymaga szczególnej reklamy, zwłaszcza na polskim rynku. Jednak dotychczasowy model turystyki również w tym kraju musi ulec zmianie, przynajmniej do czasu opanowania pandemii. Zwłaszcza że turystyka jest niezwykle istotnym elementem gospodarki tego kraju. Dlatego opracowano i rozpoczęto wdrażanie zasad postępowania, które mają zapewnić bezpieczeństwo podczas wypoczynku w Chorwacji. 

Bezpieczna turystyka Minister sportu i turystyki Chorwacji

Nikolina Brnjac przedstawiła projekt Safe stay in Croatia i zasady używania znaku #SafeStayInCroatia. Jak podkreśliła, ma on na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno obywateli Chorwacji, jak i przyjeżdżających do tego kraju turystów. Znak i zasady z nim związane będą wspierały promocję Chorwacji jako bezpiecznego miejsca wypoczynku. Ministerstwo przewiduje, że regulacje obejmą około 200 tys. firm z szeroko rozumianego sektora turystycznego. Projekt obejmuje szczegółowe zasady, których wdrożenie będzie pozwalało korzystać ze znaku #SafeStayInCroatia.

Zasady przygotowano zarówno dla hoteli i miejsc noclegowych (m.in. check-in online lub za pomocą automatycznej rejestracji w obiekcie albo w jak najkrótszym czasie w recepcji), jak i gastronomii (m.in. usunięcie ze stołów menu i cenników, dostępne będą wyłącznie na prośbę gościa, ewentualnie w wersji cyfrowej – forma QR kodów lub jednorazowe wydrukowane albo laminowane). Powstała również specjalna platforma internetowa, na której goście odnajdą obiekty oznaczone „Safe Stay in Croatia”, krajowym certyfikatem dotyczącym protokołów bezpieczeństwa w branży turystycznej. Certyfikat Safe Stay in Croatia umieszczony w widocznym miejscu informuje gości, że jego posiadacz przestrzega aktualnych zaleceń Światowej Rady ds. Podróży i...



Zbigniew Adamów-Bielkowicz

Wydanie: 3/2021, PREZENTACJE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail