Nowa kampania Niemieckiej Centrali Turysty

Niemiecka Centrala Turystyki przedstawiła w Warszawie plany działań. Nasi zachodni sąsiedzi postawili w tym roku na turystykę kulturową. Kampania German.Local.Culture. przygotowana przez Niemiecką Centralę Turystyki przybliża niemiecką kulturę w każdym jej aspekcie – przynosi inspiracje dla zainteresowanych turystyką miejską i kulturoznawczą, a podział na segmenty tematyczne ułatwia orientację w ofercie.

rt 2021 06b 05

 Pomimo znaczącego regresu spowodowanego pandemią kierunki miejskie utrzymały w 2020 r. pozycję zdecydowanego lidera w sektorze przyjazdów z Europy do Niemiec z wynikiem 5,2 mln podróży, za nimi uplasowały się wycieczki objazdowe z wynikiem 1,6 mln podróży. Pod względem intencji wyjazdowych na rok 2021 miasta są również najsilniejszym magnesem przyciągającym turystów, co potwierdzają najnowsze analizy World Travel Monitor wykonane przez IPK International na zlecenie Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT). Jednocześnie wzrasta zainteresowanie zrównoważonymi formami wypoczynku – 80 proc. ankietowanych przez IPK uważa za prawdopodobne, że koronawirus przyczyni się do bardziej zrównoważonego rozwoju turystyki. DZT odpowiada na te potrzeby inspirującą kampanią multimedialną German.Local.Culture., która ma wyeksponować intrygujący obraz niemieckich miast z ich zwyczajami, rzemiosłem i manufakturami, kulinariami, kulturą i architekturą, włączając tereny krajobrazowe i przyrodnicze zlokalizowane na peryferiach ośrodków miejskich. Kampania kieruje uwagę odbiorców na zróżnicowane możliwości odkrywania Niemiec – w dobie wciąż obowiązujących obostrzeń mających zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa, a także w okresie po zniesieniu ograniczeń. Jednocześnie kampania wzmacnia wizerunek Niemiec w średniej i długiej perspektywie czasowej jako kraju turystycznego o bogatym zasobie ofert i tradycji. Rdzeń kampanii stanowią cztery segmenty tematyczne. Nawiązują one do najważniejszych motywacji turystów i pozwalają zorientować się w środowisku turystycznym. 


Wydanie: 6/2021, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail