Najnowsza kampania Niemieckiej Centrali Turystycznej Feel Good 2021 będzie wspierać i rozwijać zrównoważoną ofertę niemieckiej turystyki. Oferta ta nie ogranicza się do konkretnych atrakcji, ale opiera się na całym, turystycznym ekosystemie zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju.
O tym, że turystyka musi stać się zrównoważonym sektorem gospodarki, wiadomo nie od dziś. Pandemia wzmocniła jeszcze potrzebę wprowadzenia zmian idących w tym kierunku. Jednak o ile w wielu krajach na dyskusji na ten temat się kończy, o tyle w Niemczech podjęto konkretne działania, by te idee wcielić w życie. Przejawem takiej, konkretnej działalności jest najnowsza kampania Niemieckiej Centrali Turystycznej Feel Good 2021. Kampania będzie prowadzona w wielu krajach, w tym także w Polsce. Reklamy w kanałach mediów społecznościowych przekierują użytkowników na mikrostronę prezentującą miasta, regiony i hotele. Oferty prezentowane na stronie kampanii zostały wybrane i zredagowane przez DZT we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi i ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
Zielona oferta
Dotychczas, zwykle Kampanie Niemieckiej Centrali Turystyki dotyczyły konkretnych tematów czy motywów, wokół których budowano promocję. Tym razem motywem wiodącym nowej, globalnej kampanii jest zrównoważona turystyka. Najnowszy Raport Zrównoważonego Rozwoju opracowany dla portalu Booking.com dowodzi, że pandemia covid-19 nadała impuls ogólnoświatowemu przewartościowaniu postaw, pobudziła większą samoświadomość, przyczyniła się także do zrównoważonego odpowiedzialności społecznej wśród podróżujących. Aż 83% respondentów z 30 krajów uważa zrównoważoną turystykę za niezbędną, a 61% stwierdziło, że pandemia skłoniła ich do przyszłego podróżowania w sposób bardziej zrównoważony.
Technologie dla środowiska
Zrównoważona...