Poczuj się dobrze w Niemczech

Najnowsza kampania Niemieckiej Centrali Turystycznej Feel Good 2021 będzie wspierać i rozwijać zrównoważoną ofertę niemieckiej turystyki. Oferta ta nie ogranicza się do konkretnych atrakcji, ale opiera się na całym, turystycznym ekosystemie zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju.

k4ht 686825 726821

O tym, że turystyka musi stać się zrównoważonym sektorem gospodarki, wiadomo nie od dziś. Pandemia wzmocniła jeszcze potrzebę wprowadzenia zmian idących w tym kierunku. Jednak o ile w wielu krajach na dyskusji na ten temat się kończy, o tyle w Niemczech podjęto konkretne działania, by te idee wcielić w życie. Przejawem takiej, konkretnej działalności jest najnowsza kampania Niemieckiej Centrali Turystycznej Feel Good 2021. Kampania będzie prowadzona w wielu krajach, w tym także w Polsce. Reklamy w kanałach mediów społecznościowych przekierują użytkowników na mikrostronę prezentującą miasta, regiony i hotele. Oferty prezentowane na stronie kampanii zostały wybrane i zredagowane przez DZT we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi i ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. 

Zielona oferta

Dotychczas, zwykle Kampanie Niemieckiej Centrali Turystyki dotyczyły konkretnych tematów czy motywów, wokół których budowano promocję. Tym razem motywem wiodącym nowej, globalnej kampanii jest zrównoważona turystyka. Najnowszy Raport Zrównoważonego Rozwoju opracowany dla portalu Booking.com dowodzi, że pandemia covid-19 nadała impuls ogólnoświatowemu przewartościowaniu postaw, pobudziła większą samoświadomość, przyczyniła się także do zrównoważonego odpowiedzialności społecznej wśród podróżujących. Aż 83% respondentów z 30 krajów uważa zrównoważoną turystykę za niezbędną, a 61% stwierdziło, że pandemia skłoniła ich do przyszłego podróżowania w sposób bardziej zrównoważony. 

k4ht 819390 564169

Technologie dla środowiska

Zrównoważona...



Zbigniew Adamów-Bielkowicz

Wydanie: 8/2021, PREZENTACJE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail