Accor, czołowa grupa hotelarska na świecie, nawiązała współpracę z 10 czołowymi europejskimi firmami z branż takich jak technologie, rozrywka czy finanse.
Celem jest zainaugurowanie rady doradczej Masters of Travel. Ideą przedsięwzięcia jest badanie priorytetów branży hotelarskiej i zdefiniowanie wizji zmian w nowej erze podróży służbowych. Masters of Travel to inicjatywa Accoru, która obejmuje współpracę z liderami rynku na temat przyszłości współczesnego podróżowania. Sfery dotyczące środowiska, społeczności i ładu korporacyjnego zostały zidentyfikowane jako kluczowe tematy projektu. Wszystkie wnioski i wspólnie ustalone działania posłużą do wprowadzenia strategicznych zmian zarówno po stronie firmy, jak i klienta. Rada podzieli się z całą branżą hotelarską swoimi odkryciami, spostrzeżeniami i koncepcjami. Współpraca partnerska przewiduje coroczne spotkania rozbudowane zgodnie z priorytetami, sytuacją na rynku i popytem na usługi hotelarskie. Dzięki tej inicjatywie Accor wspólnie z partnerami chce wypracować założenia i priorytety dla branży w nowej rzeczywistości. – Wszyscy w grupie Accor dostrzegamy znaczenie prowadzenia otwartego dialogu z klientami i dostarczania unikatowych rozwiązań zgodnych z rozmaitymi priorytetami. Rada doradcza Masters of Travel zrewolucjonizuje sposób prowadzenia takiego dialogu, zapoczątkowując żywe rozmowy z wieloma osobami decyzyjnymi z całej Europy. Pozwoli nam to lepiej uwzględniać pojawiające się trendy rynkowe i przewidywać te, które nadejdą, a w efekcie – wprowadzać pozytywne, namacalne i przemyślane zmiany. Dzięki temu damy przykład branży oraz pokażemy, jak odbudowywać rynek hotelarstwa i kształtować jego przyszłość – mówi Sophie Hulgard, SVP sales Northern Europe w Accor i współprowadząca Masters of Travel. Tegoroczne spotkanie przyjmie formę wirtualną, ale zamiarem organizatorów jest urządzanie cyklicznych posiedzeń na żywo już od przyszłego roku.