W październiku br. Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem „Poland. More than you expected”.
W przetargu wybrano ofertę firmy eSky.pl, która to oferta, zdaniem POT, była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów. Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. – Jako firma z branży travel mamy duże doświadczenie i wiedzę w obszarze podróżowania. Współpracowaliśmy dotychczas z wieloma partnerami zagranicznymi z obszaru turystyki w zakresie ich promocji w Polsce i krajach europejskich. Ale pierwszy raz realizować będziemy kampanię promującą podróże do Polski, i to wspólnie z tak ważnym partnerem, jakim jest Polska Organizacja Turystyczna. Jest to dla nas zaszczyt i przywilej. Cieszymy się, że możemy dołożyć naszą cegiełkę do budowania świadomości wśród zagranicznych turystów, że Polska jest atrakcyjnym kierunkiem podróży – mówi Hubert Choroszewski, media & partnerships director w eSky.pl. Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad-grudzień br. Firma eSky.pl we współpracy z agencją Pro Loko przygotowała spot, który będzie emitowany w internecie poprzez platformę YouTube i jest dostępny na kanale Polskiej Organizacji Turystycznej. Emisja kampanii będzie prowadzona także w internecie poprzez sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky. – Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem „Poland. More than you expected” chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów – mówi Rafał Szlachta, prezes POT. Za opracowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiadają zespoły eSky.pl we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej Sojern.