Czas inwestycji w technologię i zwiększenie satysfakcji pasażera? Rynek turystyczny w Polsce, tak jak w każdym innym kraju, został mocno dotknięty wybuchem pandemii. Wprowadzone ograniczenia i zamknięcie granic zmieniły nasze życie i całą branżę.
Rok 2021 przynosi powolne ożywienie turystyki, chociaż liczby pasażerów są znacznie poniżej tych z 2019 r. Widzimy też, jak ewoluują zachowania konsumentów. Pasażerowie stali się ostrożniejsi w wyborze celu podróży i dostosowują swoje plany do pandemicznej rzeczywistości. Mniej w nas skłonności do ryzyka. Coraz częściej jesteśmy też gotowi więcej zapłacić za lepszą jakość. Z jednej strony COVID przyniósł turbulencje w sektorze turystycznym i większość przedsiębiorstw wygenerowała straty. Z drugiej – stworzyło to możliwości poszerzenia istniejącej oferty o nowe produkty i nowe kanały sprzedaży. Wyszukiwanie i zakup online rosną. Czołowe biura podróży wpisują poprawę doświadczenia podróżnych do swoich strategii i planów. Obejmuje to dodatkowe usługi zapewniające klientom łatwy dostęp do zaktualizowanych informacji zdrowotnych, umożliwiające zakup dodatkowego ubezpieczenia lub zorganizowanie testu PCR. Bezpieczeństwo procesowanych transakcji pozostaje również bardzo ważne, obserwujemy rosnące zainteresowanie integracją zaawansowanych rozwiązań płatności wirtualnych, takich jak Amadeus B2B Wallet. Kamieniem milowym na polskim rynku jest niedawne podpisanie umowy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT a firmą Amadeus, wzmacniającej ich strategiczne partnerstwo informatyczne i dystrybucyjne. Rozszerzone partnerstwo obejmuje NDC i będzie wspierać LOT w zwiększaniu wydajności operacyjnej i dostarczaniu klientom światowej klasy doświadczeń zakupowych we wszystkich kanałach. Biura podróży w Polsce mają dostęp do treści NDC za pośrednictwem Amadeus Selling Platform Connect, rozwiązania front office, które integruje atrakcyjne treści z różnych źródeł.
PODRÓŻE...