trendy

Starbucks w 2022 roku podejmuje kolejne działania na rzecz lokalnych społeczności i zrównoważonego rozwoju

2022-02-10

W 2022 Starbucks, zarządzany na polskim rynku przez spółkę AmRest, kontynuuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, angażując się w tematy bliskie sercom jego Gości. Marka chce łączyć ludzi i tworzyć przestrzeń oraz okazje do nawiązywania i podtrzymywania kontaktów. Istotną rolę w jej działaniach prospołecznych w rozpoczynającym się roku będzie grało wsparcie relacji i ważnych dla sympatyków brandu inicjatyw, w tym szeroka gama działań z zakresu sustainability.

Kawa Starbucks 

Według raportu „Siła Autentyczności” przygotowanego przez firmę Fleishman Hillard konsumenci  coraz częściej oczekują, że marki będą pozytywnie wpływać na lokalne społeczności wokół siebie. Procent osób wymagających od firm dodatkowych działań wzrósł z 25% w roku 2017 do 32% w roku ubiegłym. Tematy takie jak dbanie o środowisko oraz zrównoważony rozwój to obszary, w których najczęściej widzą oni pole dla odpowiedzialnego działania firm.

Starbucks od wielu lat angażuje się w życie lokalnych społeczności, tworzy przyjazną atmosferę i stara się dawać swoim Gościom poczucie, że są u siebie, a także wspiera w rozwoju swoich pracowników. W tym roku zamierza kontynuować działania z zakresu dbania o środowisko, zachęcając do takich aktywności swoich sympatyków i ułatwiając im codzienne dobre nawyki na rzecz planety. Drugim obszarem będą działania odpowiedzialnego biznesu na rzecz wsparcia środowisk, które tego potrzebują. W najbliższych dniach, wspólnie z marką Starbucks jej sympatycy mogą wesprzeć szczytne cele 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc udział w przygotowanych przez sieć kawiarni aukcjach.

Wspólne zaangażowanie na rzecz środowiska

Wielu Gości kawiarni żyje na co dzień ideą zero waste i jest ona bardzo bliska ich sercu, dlatego od 2020 roku marka połączyła siły ze startupem EcoBean i wspiera go w pracach nad możliwościami, jakie daje przetwarzanie fusów -głównieprzekazując odpady zbierane w warszawskich kawiarniach do testów nad ponownym wykorzystaniem surowca. „Już wcześniej sami poszukiwaliśmy sposobu na ponowne wykorzystanie kawowych odpadów. W 2019 roku wyszliśmy do naszych Gości z inicjatywą pod hasłem "Zabierz fusy do domu", zachęcając do zabierania poporcjowanych fusów ze sobą i ponownego ich wykorzystania jako ekologicznego środka do czyszczenia domu, czy kawowego peelingu.” – opowiada Kasia Pijanowska, marketing manager Starbucks Polska. Akcja, której celem jest ponowne wykorzystanie surowca, cieszy się w Polsce dużą popularnością. Na pewno będzie ona kontynuowana w 2022 roku, a więc każdy kto szuka takich ekologicznych alternatyw może przyjść do kawiarni i zabrać dla siebie potrzebną...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail