trendy

Costa Coffee działa na rzecz zrównoważonego rozwoju

2022-04-08

Zaangażowanie w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju jest podstawowym filarem działalności Costa Coffee. Proaktywne podejście do tematu sustainability sprawia, że marka odpowiada na potrzeby swoich Gości, jednocześnie starając się o zieloną przyszłość dla nas wszystkich. Tworząc inkluzyjną, zżytą społeczność, Costa Coffee chce zachęcić ludzi do pozytywnych zmian.

Costa 2

Opierając się na badaniu przeprowadzonym przez Norstat dla Costa Coffee, aż 2/3 respondentów deklaruje, że kawiarnia powinna działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Wśród aspektów, które wymagają największej uwagi wymieniano ograniczenie zużycia plastiku, a także korzystanie z sezonowych warzyw i owoców. Badanie pokazało ponadto, że Costa Coffee cieszy się w świadomości Polaków opinią zielonej sieci – zwłaszcza w kontekście jej działalności związanej z niemarnowaniem jedzenia[1].

Tak duże społeczne zaufanie zobowiązuje markę do przodowania w swoich odpowiedzialnych inicjatywach i sukcesywnego poszerzania portfolio akcji o pozytywnym wpływie na środowisko. W taki sposób wszyscy miłośnicy kawy mają szansę dodać swoją cegiełkę do budowania lepszego jutra. Wśród aktualnie prowadzonych przez Costa Coffee działań sustainability znajdziemy m.in. wprowadzenie biodegradowalnych opakowań, akcję #zwłasnymkubkiem czy współpracę z aplikacją Too Good To...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail