trendy

#FoodTrends – z czym to się je? Najważniejsze trendy branży gastronomicznej Q4 2022

2022-10-10

Ostatni kwartał bieżącego roku — dla większości konsumentów — upłynie pod znakiem przygotowań do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. I chociaż tradycyjnie jest to czas, kiedy pozwalamy sobie na więcej luksusu, a tym samym mniej oszczędności, to w tym roku spodziewać się można, że na wszystkie decyzje zakupowe wpływ będzie miała globalna sytuacja ekonomiczna. Jak na tę nową rzeczywistość zareaguje branża food delivery? Czy wykorzysta nadarzające się okazje? Czy w zbliżającym się kwartale zaoferuje konsumentom nowe, odpowiadające ich potrzebom, rozwiązania?

 Wolt 3

W kolejnej odsłonie cyklu #FoodTrends przyjrzymy się temu, jak czynniki zewnętrzne wpływające na decyzje konsumentów, przełożą się na branżę gastronomiczną oraz jak na tę sytuację odpowie sektor food delivery. Co nas zatem czeka w ostatnim kwartale 2022 roku?

Oszczędzanie – czyli renesans smart shoppingu

Obecna, globalna, sytuacja ekonomiczna niewątpliwie spowoduje, że najbliższy kwartał, który zdominuje temat zbliżających się świąt, upłynie nam pod hasłem oszczędzania. Nie oznacza to jednak, że zrezygnujemy z odrobiny luksusu, która jest wyznacznikiem tego okresu. Zatem, żeby zaspokoić swoje potrzeby, nie rujnując przy tym budżetów domowych, jeszcze bardziej zwrócimy się w stronę idei smart shoppingu. Spodziewać się jednak można, że będziemy ją projektowali na więcej niż dotychczas obszarów, chociażby optymalizując liczbę wizyt w sklepach lub też zupełnie z nich rezygnując. Zmieni się również katalog świątecznych zakupów robionych online. W ostatnim kwartale tego roku, obok prezentów, częściej pojawiały się w nim będą zakupy spożywcze. A co w tym obszarze oferuje branża delivery? Poza platformami, na których można dokonać kompleksowych zakupów i co ważne korzystać z okazjonalnych lub stałych promocji, rozwijały się będą nowe usługi. Jedną z nich jest  Wolt Drive, którą...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail