touroperatorzy

Ruszyła kampania reklamowa Travelist

2022-12-28

26 grudnia 2022 roku ruszyła najnowsza wielokanałowa kampania promocyjna portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, która w tym sezonie realizowana jest pod hasłem „Mamy Twój pomysł na ferie”. Jej celem jest budowanie wizerunku eksperta selekcjonującego oferty najlepszych hoteli – w kraju i za granicą – oraz negocjującego najlepsze ceny na rynku.

Travelist2

 

Działania 360 obejmują m.in. reklamy w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, digital marketing oraz aktywacje z zakresu Public Relations. To kolejna już odsłona kampanii, realizowana w ramach nowej, długofalowej strategii marki.

Mam taki pomysł… czyli oferta dopasowana do potrzeb klientów

Travelist.pl to portal rezerwacyjny, który od 2013 r. spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Za serwisem stoi zespół ekspertów, którzy dokonują selekcji najlepszych hoteli i negocjują z nimi najważniejsze udogodnienia oraz ceny. Dzięki temu oferta portalu dostosowana jest do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów.

-      Wiemy, że potrzeby urlopowe Polaków są bardzo różne. Dla jednych idealną formą zimowego wypoczynku będzie aktywność fizyczna, w tym szusowanie na stoku. Inni docenią relaks w basenach termalnych czy wysoki standard obiektu, w którym będą mogli oddać się błogiemu nicnierobieniu. Nie możemy zapomnieć także o rodzicach, którzy, szukając wytchnienia od codziennych obowiązków, marzą czasami o tym, aby dzieci animowały się same. Każda z tych grup z całą pewnością znajdzie u nas coś dla siebie – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl. Jak dodaje: Dzięki pakietowaniu udogodnień dostępnych w hotelach możemy proponować naszym klientom oferty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i to z „gwarancją najlepszej ceny”. W skrócie oznacza to, że konkretne pakiety dostępne na Travelist.pl mają w danym momencie najlepszą cenę na rynku, gdy porównamy je zarówno z konkurencją, jak i stronami poszczególnych obiektów.

Mocna ekspozycja medialna

Najnowsza kampania reklamowa portalu, realizowana pod hasłem „Mamy Twój pomysł na ferie”, ruszyław poniedziałek 26 grudnia. Przez najbliższy miesiąc spoty marki będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Przedstawiciele portalu postawili również na mocne aktywacje w obszarze digital, współpracę z influencerami oraz działania PR.

Za najnowsze spoty reklamowe oraz realizację kampanii odpowiada agencja FMCgo, a działania PR poprowadzi agencja Publicon.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail