trendy

5.7 miliona uratowanych posiłków. Widoczny wpływ inflacji.

2023-02-18

Od początku działalności Too Good To Go w Polsce użytkownicy wraz z biznesami gastronomicznymi uratowali ponad 5.7 miliona posiłków, które w innym wypadku trafiłyby do kosza. Pod względem niemarnowania rok 2022 był wyjątkowy - Polacy korzystając z aplikacji uratowali o 75% więcej jedzenia niż w roku poprzednim, na co częściowo wpływ miała gwałtownie rosnąca inflacja.
image processing20230216 2405646 339o2n
fot. materiał prasowy
· Od pojawienia się aplikacji Too Good To Go w Polsce w 2019 roku jej użytkownicy uratowali ponad 5.7 miliona paczek niespodzianek.
· Poprzedni rok przyniósł 42% wzrost liczby partnerów, którzy rozpoczęli sprzedaż nadwyżek jedzenia.
· W 2022 roku aplikacja odnotowała wzrost liczby użytkowników o 62% w porównaniu z rokiem...

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail