trendy

Jak wykorzystać SMS-y w małej gastronomii?

2023-06-10

Otwarcie nowego lokalu, potwierdzenie rezerwacji stolika czy promocja na lody - o tym wszystkim może poinformować klienta wiadomość SMS. To proste narzędzie daje świetne efekty, gdy trzeba szybko dotrzeć do odbiorcy z ważnym przekazem i zapewnić sobie jego lojalność w przyszłości. Może być również doskonałym wsparciem dla kampanii social media.

 Zrzut ekranu 2023 06 10 o 20.28.51

fot. materiał prasowy

 

Jak wynika z raportu State of Mobile 2023, właściciel smartfona korzysta ze swojego urządzenia średnio przez pięć godzin dziennie. Co ciekawe,telefon coraz rzadziej służy do przeglądania mediów społecznościowych, które systematycznie tracą zaufanie użytkowników i reklamodawców.Ograniczenie wydatków związanych z kampaniami w social mediach deklaruje dwie trzecie uczestników badania Industry Pulse Report. Zaskakująco dobrze miewa się natomiast rynek marketingowych wiadomości SMS, który do końca obecnej dekady ma osiągnąć wartość 91,7 mld dolarów.

 

Wiadomości tekstowe jako wsparcie dla małej gastronomii

 

Dzięki SMS-om właściciele małych lokali gastronomicznych mogą przesyłać swoim klientom powiadomienia o promocjach i nowych pozycjach w menu. Krótka wiadomość przypomni o rezerwacji stolika, pozwoli wysłać zaproszenia na degustacje lub organizowane w restauracji wydarzenia. Pomoże...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail