food delivery

"Wąskie gardła" w gastronomii – lepiej zapobiegać czy „leczyć”?

2023-08-03

W szczycie sezonu letniego wiele barów i restauracji musi zmierzyć się z wyzwaniem, jakim są tzw. wąskie gardła w procesie realizacji zamówień. Niewystarczająca liczba dostawców, brak odpowiedniej floty pojazdów czy wreszcie problemy z koordynacją zleceń z wielu różnych kanałów mogą skutkować niezadowoleniem klientów z obsługi i doprowadzić do wielotysięcznych strat. Na jakie trudności skarżą się restauratorzy? Z jakimi procesami walczą na własną rękę?

1a

fot. materiał prasowy 

 

Kanałów wiele, systemów kilka, a integracja kuleje

Obecnie, poza fizycznymi placówkami, branża gastronomiczna korzysta z wielu różnych kanałów zamówień, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne, platformy dostawcze lub zamówienia telefoniczne. Każdy z nich ma swoich sympatyków i działa opierając się o różne zasady, formaty danych i interfejsy programowania aplikacji (API), co znacząco komplikuje i utrudnia proces realizowania zamówień.

Upraszczając – czego chcą restauratorzy? Bezproblemowego zarządzania danymi. Co to znaczy w praktyce? Potrzebują narzędzia, które pozwoli im grupować zamówienia, uporządkować dostawy, odciążyć pracowników i przeprowadzić analizy popytu. Uzyskanie wnikliwych informacji o zamówieniach, preferencjach klientów czy popularności dań to równie ważna część biznesu.

Na rynku dostępne są rozwiązania, które pozwalają na integrację zamówień z popularnych aplikacji w jednym miejscu oraz łączenie ich z firmami kurierskimi i systemami POS (Point of Sale), ułatwiając tym samym zarządzanie zamówieniami przez restauratorów.

– Obsługujemy obecnie ponad tysiąc lokali gastronomicznych w kilkudziesięciu miastach w Polsce, w tym takie sieci jak Charlotte, North Fish czy Makarun. To firmy, które rozwijają się w erze cyfrowej i szukają sposobów na to, aby usprawnić swój biznes. Restauratorzy oczekują prostego...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail