trendy

Glovo i Foodsi we wspólnej walce z marnowaniem jedzenia!

2023-09-28

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Świadomości na Temat Strat i Marnowania Żywności (29.09.), wystartowała edukacyjna kampania Foodsi, której partnerem zostało Glovo. Marki połączyły siły, aby wspólnie walczyć z ogromnym problemem marnowania.

 Kampania Glovo x Foodsi1

fot. materiał prasowy

Straty i marnotrawienie żywności to ogromny problem współczesności. Co roku marnuje się miliony ton jedzenia, a w tym samym czasie ponad 800 milionów osób na świecie cierpi z powodu głodu. Szacuje się, że aż jedna trzecia produkowanej żywności trafia na śmietnik. To nie tylko ogromne marnotrawstwo zasobów, ale także wielkie obciążenie dla planety. Produkcja wiąże się z emisją gazów cieplarnianych, które prowadzą do zmian...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail