innowacje

Automatyzacja procesów w branży food delivery – case study restauracji Smashny Burger

2024-03-21

W ostatnich latach wyobraźnią wszystkich zawładnęła wszechobecna automatyzacja, a trend na usprawnianie pracy nie ominie również branży gastronomicznej. Wydarzenia ostatnich lat zmieniły podejście Polaków do jedzenia „na mieście” i wpłynęły na popularyzację zamawiania posiłków do domu. Z tego powodu restauratorzy musieli zmienić podejście do logistyki i planowania. Z pomocą przychodzą firmy Restimo i Wolt Drive, które integrując swoje systemy, stworzyły produkt pozwalający na efektywniejsze zbieranie zamówień, co przełożyło się na szybsze dostawy dań restauracyjnych do klientów. Sprawdziliśmy działanie systemu w warszawskiej restauracji Smashny Burger.

restimo team

fot. materiał prasowy

Marka Wolt i Restimo pod koniec 2023 roku podjęły decyzję o integracji swoich systemów, czyli aplikacji do zarządzania zamówieniami bez przepisywania do POS i Wolt Drive będącą zewnętrzną usługą kurierską realizującą zamówienia w 30 minut. O pozytywnych efektach tej współpracy możemy się przekonać na przykładzie restauracji Smashny Burger.

Smashny Burger spopularyzował w Warszawie modę na “zmiażdżoną kanapkę”i połączył ją z nowoczesnym zarządzaniem biznesem gastronomicznym. Restauracja wprowadziła możliwość zamawiania dostaw i aktywizuje klientów dzięki autorskim promocjom na burgery. W efekcie pracownicy na co dzień odbierają zamówienia składane online za pośrednictwem aplikacji, strony internetowej, jak również obsługują klientów telefonicznie i na miejscu.

Firma korzystająca z tak wielu kanałów pozyskiwania zamówień postrzegana jest jako elastyczna, z podejściem nastawionym na potrzeby swoich klientów. Jak w takim wypadku zadbać o prawidłową organizację, zapobieganie reklamacjom i utrzymanie stałej liczby zamówień? Aby utrzymać najwyższe standardy obsługi, wymagane jest systematyczne zwiększanie liczebności zespołu. O ile sprawdzi się to w godzinach szczytu, to w środku tygodnia, kiedy ruch w restauracjach jest o wiele mniejszy, manager może mieć trudności z zapewnieniem pracy dla niektórych pracowników.

W zarządzaniu restauracją największą przeszkodą jest posiadanie kilku źródeł zbierania zamówień – tablety z zamówieniami z aplikacji, własna strona www czy oddzielne zamówienia telefoniczne, które trzeba przepisywać ręcznie. Wiem na swoim własnym przykładzie, jak...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail