Po raz trzeci marka Wolt udostępnia zaktualizowany raport, w którym dzieli się informacjami na temat stosowanych algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby zwiększyć świadomość użytkowników aplikacji mobilnych. Marka wyjaśnia, jak korzysta z technologii oraz zanonimizowanych danych, aby lepiej dopasowywać oferowane rozwiązania do konkretnych użytkowników, poprawiając tym samym ich doświadczenia.
fot. materiał prasowy
Przywykliśmy już do tego, że włączając ulubione aplikacje na smartfonach, otrzymujemy dokładnie takie produkty i usługi, jakich w danej chwili potrzebujemy. Algorytmy uczą się coraz szybciej i potrafią rozpoznawać intencje użytkowników i na tej podstawie wybierają dla nich najlepiej dopasowane opcje. Przykładem dobrej praktyki jest aplikacja marki Wolt, która została wyposażona w algorytmy AI/ML zaprogramowane w taki sposób, aby rozpoznawać preferencje zakupowe użytkownika i podpowiadać mu oferty coraz lepiej dopasowane do jego oczekiwań. A co więcej, marka Wolt jako jedna z nielicznych w branży pokazuje, jak takie algorytmy funkcjonują.
„Rozumiemy, że dzisiejsza technologia zmienia się bardzo szybko, dlatego uważnie monitorujemy rynek i staramy się korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań, które mogą poprawiać doświadczenia użytkowników naszych aplikacji. Zależy nam na edukowaniu naszych klientów i partnerów na temat tego, jak algorytmy AI mogą poprawiać użyteczność aplikacji i zwiększać komfort korzystania, na przykład skracając czas potrzebny na znalezienie ulubionych restauracji lub pomagając wybrać jak najlepiej dopasowane usługi pod kątem lokalizacji czy opinii. Trzy lata temu opublikowaliśmy pierwszy raport dotyczący...