trendy

Wolt pokazuje, jak sztuczna inteligencja wspiera aplikacje z branży quick delivery

2024-07-11

Po raz trzeci marka Wolt udostępnia zaktualizowany raport, w którym dzieli się informacjami na temat stosowanych algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby zwiększyć świadomość użytkowników aplikacji mobilnych. Marka wyjaśnia, jak korzysta z technologii oraz zanonimizowanych danych, aby lepiej dopasowywać oferowane rozwiązania do konkretnych użytkowników, poprawiając tym samym ich doświadczenia.

Wolt Algorithmic report

fot. materiał prasowy

Przywykliśmy już do tego, że włączając ulubione aplikacje na smartfonach, otrzymujemy dokładnie takie produkty i usługi, jakich w danej chwili potrzebujemy. Algorytmy uczą się coraz szybciej i potrafią rozpoznawać intencje użytkowników i na tej podstawie wybierają dla nich najlepiej dopasowane opcje. Przykładem dobrej praktyki jest aplikacja marki Wolt, która została wyposażona w algorytmy AI/ML zaprogramowane w taki sposób, aby rozpoznawać preferencje zakupowe użytkownika i podpowiadać mu oferty coraz lepiej dopasowane do jego oczekiwań. A co więcej, marka Wolt jako jedna z nielicznych w branży pokazuje, jak takie algorytmy funkcjonują.

„Rozumiemy, że dzisiejsza technologia zmienia się bardzo szybko, dlatego uważnie monitorujemy rynek i staramy się korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań, które mogą poprawiać doświadczenia użytkowników naszych aplikacji. Zależy nam na edukowaniu naszych klientów i partnerów na temat tego, jak algorytmy AI mogą poprawiać użyteczność aplikacji i zwiększać komfort korzystania, na przykład skracając czas potrzebny na znalezienie ulubionych restauracji lub pomagając wybrać jak najlepiej dopasowane usługi pod kątem lokalizacji czy opinii. Trzy lata temu opublikowaliśmy pierwszy raport dotyczący...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail