Grayling Poland został wybrany partnerem w obszarze public relations do wprowadzenia na polski rynek marki – Element by Westin® oraz nowej kategorii hoteli – „extended stay”.
W ramach współpracy Grayling odpowiada za relacje z mediami oraz influencerami. Celem działań jest budowa świadomości marki Element by Westin® w Polsce, aby podkreślić jej innowacyjny charakter, zrównoważone podejście do środowiska oraz unikalną ofertę skierowaną do gości planujących dłuższe podróże służbowe czy prywatne. Ze strony Grayling działania koordynuje Karolina Osińska, Account Manager, ze strategicznym nadzorem Bartosza Sroki, Dyrektora i Head of Operations.
– Jest kolejny powód, aby odwiedzić Wrocław. Na mapie miasta pojawi się Element by Westin®. Marka zaufała nam i powierzyła zadanie zbudowania świadomości w Polsce. Tym samym Grayling będzie miał swój udział w tym hotelowym debiucie. To nowy koncept na polskim rynku hotelarskim, więc w komunikacji podkreślamy, w jaki sposób wpisuje się on w nowe potrzeby współczesnych turystów i gości w zakresie długości pobytu i podejścia do podróży. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie w kształtowaniu wizerunku firm i marek z branży turystyki i hotelarstwa, jestem przekonana, że nasza współpraca to doskonałe połączenie sił i kompetencji – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Hotele Element by Westin® to ponad 100 obiektów w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Zostały one zaprojektowane z myślą o aktywnych podróżnikach, którzy chcą zachować równowagę między codziennymi obowiązkami podczas podróży i relaksem. Pierwszy hotel marki w Polsce zlokalizowany jest we Wrocławiu I został otwarty we wrześniu br.