trendy

NoLo trend na napoje niskoalkoholowe i bezalkoholowe

2025-01-12

Gdy po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach przychodzi moment na powrót do „rzeczywistości”, może być to idealny moment na postanowienia. Dry January to światowa już akcja łącząca ludzi świadomie ograniczających konsumpcję alkoholu. Chęć celebrowania wyjątkowych chwil wcale nie musi się jednak wiązać z wyrzeczeniami, bo oferta produktów 0% jest naprawdę imponująca. To, że trend NoLo - czyli rosnące zainteresowanie napojami niskoalkoholowymi i bezalkoholowymi - nabiera rozpędu, widać zarówno w sklepach, jak i w liczbach.

 Zrzut ekranu 2025 01 12 o 17.57.48

fot. archiwum własne

 

Celebracja bez wyrzeczeń

Dry January to akcja zainaugurowana w 2013r. w Wielkiej Brytanii. Wtedy wzięło w niej udział około 4 000 osób. Do 2018 r. liczba ta wzrosła do 40 000 i nadal rosła do 175 000 osób w 2023 r. Na przestrzeni lat Dry January rozszerzył się daleko poza granice Wielkiej Brytanii. Dla przykładu – tylko w 2023 roku, aż 15% dorosłych Amerykanów (ok. 26 mln), zobowiązało się do praktykowania.

Akcja z roku na rok jest coraz bardziej popularna także w Polsce.

Takim okazjom dedykowane są warianty bezalkoholowe. Napoje 0% to doskonałe rozwiązanie, gdy nie chcemy lub nie możemy spożywać alkoholu. To oferta skierowana do osób świadomie ograniczających konsumpcję alkoholu – liczących spożywane kalorie, przyjmujących leki czy kierowców. Produkty 0% to już wręcz stały element modnych imprez, wesel czy firmowych eventów.

- Chęć celebrowania wspaniałych chwil nie musi się wiązać z wyrzeczeniami –  zauważa Joanna Semczuk,Członek Zarządu, Dyrektor ds. Logistyki i Handlu w firmie Henkell Freixenet Polska.

W portfolio firmy Henkell Freixenet Polska jest przebogata oferta produktów 0% -  bezalkoholowe odpowiedniki win spokojnych i musujących marki Freixenet oraz Mionetto, Mionetto Aperitivo 0% czy Lubuski Free. I nie jest to lista zamknięta.

-  Mionetto 0% czy Freixenet 0% dają pełnię smaku wina, ale bez procentów.  Z kolei dzięki Mionetto Aperitivo 0%, możemy bez problemu przygotować kultowy coctail Mionetto Spritz w wersji bezalkoholowej. To prawdziwy hit, produkt bardzo wyczekiwany zwłaszcza przez sektor HoReCa – tłumaczy Joanna Semczuk.

Mionetto 0%, czyli bezalkoholowy odpowiednik wina musującego, to zdecydowany lider w kategorii „Sparkling alcohol free”[1].

- Produkty 0% to segment dopiero kształtujący się, który cały czas otwarty jest na nowości i jakościowe produkty –...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail