innowacje

Jak sztuczna inteligencja zmieni Walentynki w restauracjach?

2025-02-13

Dzień zakochanych to dla restauratorów prawdziwy test sprawności. Gastronomia pracuje wtedy na najwyższych obrotach, a stoliki w popularnych restauracjach znikają szybciej niż bukiety z kwiaciarni. Goście oczekują nie tylko doskonałego jedzenia, ale również wyjątkowej atmosfery i perfekcyjnej obsługi. Problem w tym, że rezerwacja stolika na ten dzień często przypomina wyścig z czasem. Restauracje są pełne, telefony dzwonią bez przerwy, a systemy rezerwacyjne przeżywają oblężenie. Wolne miejsca znikają błyskawicznie, pozostawiając wiele par w nerwowym poszukiwaniu ostatnich dostępnych stolików.

walentynki1

fot. materiał prasowy

Czy ten chaos można ujarzmić? Zdaniem ekspertów – tak. Kluczem do rozwiązania problemu będzie sztuczna inteligencja, która już teraz zmienia sposób, w jaki działają restauracje. Wkrótce może sprawić, że Walentynki przestaną być logistycznym koszmarem i staną się w pełni spersonalizowanym doświadczeniem – zarówno dla gości, jak i dla samych restauratorów.

AI zarezerwuje stolik za Ciebie

Dziś to klienci szukają dostępnych stolików, przeglądając oferty i porównując menu. W przyszłości będzie na odwrót – to sztuczna inteligencja znajdzie najlepszą opcję dla nich.

– AI może całkowicie odwrócić schemat rezerwacji. Zamiast nerwowego poszukiwania wolnego miejsca w restauracji, stolik znajdzie klienta. To znaczy, że system analizuje preferencje użytkownika, jego wcześniejsze wybory i dostępność miejsc w czasie rzeczywistym, a następnie wysyła mu dopasowaną propozycję – tłumaczy Mariusz...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail