Pięciogwiazdkowy Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjął pierwszych gości. Należąca do Accoru marka Mövenpick, jako synonim szwajcarskiej gościnności i doskonałości kulinarnej, szybko zdobyła uznanie gości dzięki tworzeniu wyjątkowych momentów w każdym hotelu.
Jej portfolio zawiera ponad 120 obiektów w 35 krajach, gdzie sztuka gastronomiczna jest jednym z głównych filarów guest experience. Polski hotel otwiera drogę do dalszej ekspansji segmentu marek premium w kraju oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. Położony w sercu Karpacza Mövenpick Resort & Spa Karpacz oferuje 126 komfortowych pokoi i apartamentów z aneksami kuchennymi, balkonami lub tarasami, z których roztacza się zapierający dech w piersiach widok na panoramę Karkonoszy. Bryła hotelu płynnie wpisuje się w naturalne otoczenie i łączy nowoczesny design z akcentami tyrolskimi. Wnętrza, zaprojektowane przez wrocławskie studio MIXD, wypełniają naturalne materiały, kontrastujące wykończenia i tradycyjne inspiracje zaczerpnięte z regionu.
Bliskość stoku narciarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego i Skalnego Stołu sprawia, że to miejsce idealne dla każdego turysty i miłośnika górskiego wypoczynku. Na gości czeka bogata oferta udogodnień zapewniających idealny wypoczynek: komfortowe SPA z czterema gabinetami zabiegowymi, baseny wewnętrzny i zewnętrzny, sauny oraz centrum fitness. Nie zabrakło też przestrzeni konferencyjnej, która może pomieścić 70 osób. Doskonałość kulinarną zapewnia restauracja Polanka z autorskim menu Andrzeja Sawki i propozycją nowej interpretacji smaków regionu w połączeniu z kuchnią międzynarodową, w myśl zasady „z pola na stół”. Nie zabraknie także rytuału chocolate hour, z którego słyną hotele tej szwajcarskiej marki, codziennie serwujące gościom popołudnia pełne wyśmienitych czekoladowych przysmaków. Goście mogą korzystać z bogatej gamy nagród, usług i niezapomnianych doświadczeń dzięki ALL – renomowanemu programowi lojalnościowemu Accoru, gwarantującemu dodatkowe korzyści przy każdym pobycie