Ósma wśród wschodzących gwiazd

W tym roku Polska po raz pierwszy trafiła do rankingu Country Brand Index (CBI) sporządzanego co roku
przez agencje FutureBrand i Weber Shandwick. Kraje oceniane są
w 22 kategoriach przez
2600 podróżników, biznesmenów
i ekspertów branży turystycznej
i hotelarskiej z całego świata.
Polska zajęła 8 miejsce w kategorii "wschodzące gwiazdy". Wskazuje ona kraje, które w najbliższych pięciu latach staną się jednymi z najczęściej odwiedzanych przez turystów oraz biznesmenów.

W rankingu CBI wschodzącą gwiazdą nr 1 okazała się Chorwacja, spychając na drugie miejsce zwycięskie w ubiegłym roku Chiny. Najsilniejszą turystyczną marką kraju na świecie jest Australia, a pierwszą dziesiątkę tworzą USA, Wielka Brytania, Francja, Kanada, Hiszpania, Nowa Zelandia, Grecja i Japonia. Spośród innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej wysokie miejsca w kategorii "Warte swojej ceny" zajęły Węgry (2) i Czechy (3). 

Wydanie: 7/2007, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail