Rosnąca popularność first minute

Polacy już w listopadzie zaczęli masowo rezerwować przyszłoroczne wakacje.
Takie przyśpieszenie wprowadzania
do sprzedaży ofert letnich stało się w Polsce już niemal regułą. Dwa lata temu pierwsze propozycje wakacyjne na kolejny rok sprzedawano w Internecie w przededniu Bożego Narodzenia. Rok temu był to koniec listopada.

W tym roku pierwsi organizatorzy wypoczynku przekazali swoim handlowym partnerom katalogi sprzedażowe
już w pierwszej połowie listopada.
- Mimo cieszącej się dużym zainteresowaniem sprzedaży ofert zimowych zaczęliśmy sprzedaż ofert
na przyszłoroczne wakacje już teraz
- mówi Olga Szymańska, kierownik działu sprzedaży w portalu turystycznym easygo.pl. - Zainteresowanie jest bardzo duże, tym bardziej, że Polacy przyzwyczaili się już do zniżek i dodatkowych benefitów za swoje wcześniejsze rezerwacje.
Jej zdaniem decydując się na rezerwację klienci mogą liczyć na promocyjne upusty
w wysokości nawet
40 proc. ceny katalogowej. 


Wydanie: 7/2007, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail