Easygo.pl - konkurs za konkursem

Podczas targów Tour Salon 2007 portal easygo.pl rozstrzygnął konkurs "Wypisz, wymaluj!" Nagrodami były dwa samochody Toyota Yaris. Aby je wygrać wystarczyło wykupić wakacje w easygo.pl i dokończyć rysunkową impresję na specjalnej karcie pocztowej, którą pracownicy portalu wysyłali do swoich klientów. Na adres firmy w czasie akcji spłynęło ponad 460 autorskich kart pocztowych. Wszystkie, spełniające warunki konkursowe poddane zostały indywidualnej ocenie komisji konkursowej.

W jej skład weszli przedstawiciele easygo.pl, Toyota Motor Poland oraz Nivea Polska. Zwycięzcami konkursu zostali: Marta Górska z Rumii i Karol Wiszowaty z Białegostoku.
Easygo.pl ogłasza właśnie nowy konkurs dla swych klientów, którego hasło brzmi: "Zostań naszym reporterem! Jedź za darmo na narty!". Każdy, kto wykupi wyjazd narciarski w easygo.pl po powrocie zostanie zaproszony do współpracy. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest: opisanie w kilku zdaniach miejscowości narciarskiej, przygotowania wyciągów i tras narciarskich lub snowboardowych, zarekomendowanie najlepszych w regionie restauracji i barów, pomoc w planowaniu wydatków na codzienne zakupy i wieczorne szaleństwa, ocena swojego hotelu lub apartamentu, dołączenie do opisu trzech reporterskich zdjęć samej miejscowości, hotelu/apartamentu, pokoju hotelowego.


Nakręcenie na miejscu krótkiego filmu cyfrowym aparatem lub kamerą jest premiowane dodatkową nagrodą. Dzięki temu konkursowi z opinii i doświadczenia wyjeżdżających będą mogli skorzystać kolejni turyści. Najlepszy materiał w sezonie będzie nagradzany wyjazdem narciarskim dla 2 osób do Włoch. Patronem medialnym konkursu jest Rynek Turystyczny.




Wydanie: 7/2007, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail