Salonik w miejsce salonki

Do niedawna jedyną usługą oferowaną przez PKP i skierowaną specjalnie do klienta biznesowego była możliwość wynajęcia... salonki, czyli własnego, luksusowego wagonu

rt_2008_02-70.jpg


Podróż koleją kojarzyła się większości z nas z brudnym, zatłoczonym wagonem, na który w dodatku trzeba było czekać o wiele dłużej, niż wynikałoby to z rozkładu jazdy. Nie da się ukryć, że zdarza się to nadal, jednak coraz rzadziej. Rzadziej, bo każdy, kto regularnie korzysta z usług PKP, zauważy, że w ostatnich latach na polskich szynach "coś" drgnęło. To "coś" jest najbardziej widoczne w pociągach spółki PKP InterCity, która jest obecnie najdynamiczniej rozwijającym się członem grupy PKP.

Spółka, która ponad cztery lata temu została wydzielona z PKP, zajmuje się obsługą najwyższego segmentu przewozów pasażerskich w Polsce. InterCity operuje obecnie pod markami InterCity, Eurocity, Express oraz Tanie Linie Kolejowe. Z racji charakteru połączeń, pociągi Intercity zawsze oferowały usługi o standardzie przynajmniej ciut wyższym od przeciętnej PKP.

W zamian za wyższą cenę każdy pasażer "otrzymywał" zdecydowanie krótszy czas przejazdu niż pośpiesznym, czy nawet standardowym ekspressem oraz większy komfort (ładniejsze wagony, z klimatyzacją, lepiej izolowane termicznie i akustycznie). InterCity jest też pierwszą spółką z grupy PKP, która zaczęła szczególnie dbać o klienta biznesowego. Podczas gdy jeszcze dziesięć lat temu jedyną ofertą skierowaną specjalnie do klienta biznesowego była możliwość wynajęcia jednej z kilku salonek należących do PKP, dziś oferta taka jest stale poszerzana i uatrakcyjniana. Kilka lat temu wprowadzono przedziały menedżerskie, w których miejsca są wprawdzie...

Wydanie: 10/2007, TRANSPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail