Interlokutorzy do wynajęcia

Na posiadanie własnego call center, czyli telefonicznego
centrum obsługi klientów stać jedynie najbardziej prężne firmy turystyczne. Centra komunikacji telefonicznej
czy infolinie są jednak tym rodzajem działalności, który
z pełnym powodzeniem mogą świadczyć firmy zewnętrzne




Niemal każde biuro podróży, firma transportowa czy obiekt noclegowy wśród dostępnych adresów podają również numer biura obsługi klienta. Niestety w wielu przypadkach biuro takie, to jedynie numer, który jest automatycznie przełączany na sekretariat lub wybierający numer zajętości. A nic tak nie denerwuje klienta (czy to obecnego, czy niedoszłego) jak numer telefonu, na który nie można się dodzwonić.

Po kilku minutach i dwóch, trzech próbach połączenia się, większość z nich rezygnuje po to, by nigdy już pod ten numer nie zadzwonić. Dlatego warto zastanowić się, czy nie zdecydować się na o wiele tańsze w utrzymaniu, ale w Polsce mające nadal dość niską dostępność, internetowe biuro obsługi klienta albo usprawnienie pracy call center.
Usługi call center są w ciągu ostatnich dwóch lat jednym z najszybciej rozwijających się części rynku usług marketingowych. I wcale nie wygląda na to, że w najbliższym roku, dwóch latach, ten wynoszący ok. 25 proc. w skali roku wzrost ulegnie zahamowaniu.





Na co zwrócić uwagę, wybierając call center?

- elastyczność w reagowaniu na potrzeby klienta,

- liczbę stanowisk,

- wolne moce przerobowe,

- wyposażenie techniczne,

- ewentualną specjalizację centrum,

- stopień przeszkolenia personelu,

- sposób monitorowania rozmów,

- własne preferencje firmy,

- cenę wykonania zlecenia, czyli sposób jej kalkulowania oraz zakres usług, które cena pokrywa.



Wydanie: 10/2007, MARKETING
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail