O nowoczesnym marketingu i nie tylko

Na konferencję dotyczącą zagadnień i trendów w sprzedaży i obsłudze klienta w branży turystycznej zaprasza Communication One Consulting. Firma ta, działająca na rynku call center, organizuje cykl spotkań branżowych pod nazwą Akademia Call Center.
Spotkanie odbędzie się 24 października w hotelu Marriott w Warszawie i nosić będzie tytuł "Oswoić cyberprzestrzeń - wyzwania współczesnej turystyki". Zagadnienia, jakie zostaną w niej poruszone, dotyczyć będą m.in. sprzedaży produktów przez internet, nowoczesnych call center, marketingu afiliacyjnego i targetowania behawioralnego, a także funkcjonalności stron WWW polskich biur podróży.



Wydanie: 5/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail